top of page

פריוויו לשבוע 3: האנדרדוגים החדשים

9 קבוצות שהיו אנדרדוג (לפי וגאס) ניצחו בשבוע 2 של ה-NFL. אז מי כאן הוא באמת האנדרדוג בליגה הכי טובה (ושיוויונית) בעולם? תמיד קשה לזהות, ובטח ובטח שזה נכון בחודש הראשון של העונה. אז אחרי שתירצנו וביססנו כבר שאני מהמר גרוע, אבל לפחות קבלו 2 פיסות מידע שאולי יעזרו לכם להמר בהצלחה:


בסך הכול, הקבוצות שהיו אנדרדוג ב-5.5 נקודות ויותר העונה נמצאות במאזן של 9 ניצחונות והפסד עם ה-Spread.


בנוסף, לאורך העשור האחרון, קבוצות שפתחו את העונה עם 2 הפסדים רשמו מאזן של 52 ניצחונות, 33 הפסדים ותיקו (כלומר 61% הצלחה) עם ה-Spread בשבוע 3 (לתשומת ליבם של המהמרים על הג'איינטס, ברונקוס, פנתרס, ראמס, ג'אגס ובנגלס השבוע).


עד כאן כמה נאגטים על הימורים, בואו נתייחס לרגע לברדק של לוח המשחקים: אחרי שקיבלנו 10 משחקים בחלון המוקדם של ראשון בשבוע שעבר, הליגה החליטה לשגע אותנו שוב.. שימו לב: הפעם נקבל 7 משחקים בלבד בחלון המוקדם, 5 בחלון המאוחר, ו-2 משחקים בשני בלילה. לא יודע למה זה קורה, ואין לי כוח לבדוק. מניח שזה קשור לזכויות שידור, שממשיכות להתפזר ולהתבזר בין שירותי סטרימינג שונים (בסוף, הכול עניין של כסף).


עד כאן הגיגים כלליים לשבוע זה, ונעבור לניתוחי המשחקים...


למי שחדש כאן - מבחינת הפורמט, אני אחלק כל פריוויו לחלקים הבאים:


  1. רקע כללי

  2. מאצ'אפ מפתח

  3. השוואת סגלים

  4. מפתחות לניצחון של כל קבוצה

  5. הימור שלי (+ מידת הביטחון לגביו - מתייחס רק לבחירה לניצחון outright)

  6. מדד האטרקטיביות לאוהד הנייטרלי


** באופן כללי - אם יש לכם כוונה להמר על אחד המשחקים השבוע, או בכלל, ממליץ לעיין במדריך למהמר הפוטבול המתחיל שהכנתי כבר בעונה שעברה.



מקרא שימושי:


משחק שהוא המלצת צפייה לאוהד האובייקטיבי 👀 (ציון מעל 8 במדד האטרקטיביות, המטרה היא לסמן רק אחד כזה במקביל - ספוילר: הפעם לא ממש הצלחתי)


משחק שרמת העניין בו נמוכה מאוד לאוהד האובייקטיבי 💩


הלוק השבועי Outright 🔒


הלוק השבועי Against The Spread 🔏


התראת Upset (ניצחון לאנדרדוג) 🐶




תפריט ניווט לסיכומי המשחקים:









 

משחק TNF: ג'טס (1-1) - פטריוטס (1-1) (ג'טס 6.5-, O/U 38.5):


השבוע נפתח עם קרב בין שתי יריבות מרות מה-AFC המזרחי, שמגיעות למשחק עם מאזן זהה של ניצחון אחד והפסד אחד. שתי הגנות מרשימות ושתי התקפות מג'עג'עות, שאחרי הפציעה של טואה, קיבלו עוד בוסט לסיכויים שלהם לעלות על הציפיות מהעונה הזאת. לפטריוטס (עם קו התקפה שברירי למדי) צפויות עוד בעיות בתחום: התאקל והגארד הפותחים שלהם לא ישחקו, והסנטר והתאקל הימני הפותחים בספק.


מאצ'אפ מפתח: ההגנה של ג'רוד מאיו נגד הנשקים האהובים של רודג'רס - מאיו הוא חסיד של בליצ'ק, ואם יש משהו אחד שביל בליצ'ק ידע לתכנן וליישם היטב בתוכנית המשחק ההגנתית שלו, זה לסמן את הדבר שהיריב עושה הכי טוב בהתקפה, ולנטרל אותו. כך שהוא יצטרך למצוא דרכים חלופיות לנצח.


אם להסתמך על המספרים משבועות 1-2. אז אנחנו יודעים שני דברים על ההתקפה של הג'טס:


  1. אארון רודג'רס {תראו אותו כאן בתרשים בפינה השמאלית התחתונה} מוסר את הכדורים מהר מאוד (הכי מהר מבחינת זמן ממוצע מהסנאפ עד שחרור הכדור, מלבד טואה), ומבחינת העומק הממוצע של המטרה - הוא נמצא איפשהו בשליש התחתון של הליגה.



2. מעל 80% מהמסירות שלו הולכות ל-3 שחקנים בלבד: גארט ווילסון, בריס הול ואלן לזארד (האחוז הגבוה יותר בליגה שמחולק בין 3 מטרות - ולכן הוא מופיע בשורה העליונה ביותר):


קל לכתוב מאשר לבצע, אבל זה בגדול אומר שאם הפטריוטס מצליחים למצוא פתרונות לשלושת השחקנים האלה, ולגרום לרודג'רס להחזיק את הכדור ביד יותר ממה שהוא היה רוצה - אם במצב מצוין. איך עושים את זה? אולי עם Jam על הרסיברים ב-LOS, אולי אם שומר אישי מהיר קבוע על בריס הול... זה כבר כאב הראש של מאיו לשבוע זה.


השוואת סגלים:



הג'טס ינצחו אם... רציתי לכתוב אם רודג'רס יצליח למסור למעל 200 יארדים (הוא לא עשה זאת באף אחד מהמשחקים הקודמים), אבל ההתקפה של הפטריוטס כל כך מוגבלת, שאני לא בטוח בכלל שזה יהיה צורך. בואו נסכם שמעל 350 יארדים של התקפה בטוטאל יספיקו כאן.


הפטריוטס ינצחו אם... החלק הפחות סולידי בקו ההתקפה של הג'טס הוא החלק הפנימי, ושם קיאון ווייט (בפתיחת סוערת לעונה) אמור ויכול לפרוח - גם אם לא עם סאקים, אז עם הדיפות של מסירות מהירות והברחה של רודג'רס מהפוקט. אם הוא ימשיך לככב מצד אחד, ומצד שני - תהיה להתקפה שלו יותר יארדים משל הג'טס, אני מאמין שזה יספיק לניצחון.


ההימור שלי: אני חושב שללכת כאן על הפטריוטס עם הנקודות זה הימור טוב (בטח אם יהיה סקור נמוך, כפי שמשתקף בליין אובר/אנדר). הג'טס ינצחו, אך לא יכסו.


מידת הביטחון: 6


מדד האטרקטיביות: 6


 

האזינו לפריוויו וההימורים שלנו לקראת שבוע 3 - בפודקאסט של "פיק סיקס":



 

חלון מוקדם יום ראשון (חלון 20:00):


בראונס (1-1) - ג'איינטס (0-2) (בראונס 6-, O/U 38.5):


לא שבעתם מהתקפות אפרוריות במיוחד בחמישי בלילה? קבלו כאן מנה שנייה! דניאל ג'ונס ובריאן דאייבול נלחמים על הקריירה שלהם בקליבלנד, שחוזרים הביתה אחרי תצוגה הגנתית מצוינת בג'קסונוויל.


מאצ'אפ מפתח: דווין סינגלטרי נגד הגנת הריצה של הבראונס - אם בשבוע 1 אוהדי הג'איינטס התבאסו מאוד על האובדן של סקוואן, אז בשבוע 2 הם קיבלו זריקת עידוד (ולא רק מהדרופ הגורלי שלו נגד הפלקונס): מסתבר שלמחליף של סקוואן, דווין סינגלטרי, יש את אחוז התאקלים שהצליח לחמוק מהם הכי גבוה בליגה (46.2%). ונחשו מי במקום האחרון? נכון מאוד - אותו סקוואן ברקלי:


לפחות לגבי סקוואן (כאוהד איגלס שצפה בכל סנאפ) אני מעט מפקפק בנתונים האלה של Fantasy Data Points, אבל מבחינת סינגלטרי, זה אכן נראה טוב מאוד:


מי שיהיה אחראי על לנווט את הגנת הריצה, כמו תמיד, הוא הליינבקר המעולה של הבראונס - ג'רמייה אווסו אוקורמוואה (JOK), וכדאי לבראונס מאוד שהוא יצליח במשימתו - ככל שהתקפת הג'איינטס תהיה תלויה ביד המוגבלת של דניאל ג'ונס, ותכניס את הג'איינטס למצבים של דאון 3 ארוך - כך ייטב מבחינתם.


השוואת סגלים:



הבראונס ינצחו אם... יחזיקו את הג'איינטס על פחות מ-100 יארדים על הקרקע, ואת מאליק נייברס על פחות מ-80.


הג'איינטס ינצחו אם... יהיו על ג'ונס פחות מ-4 סאקים, יהיו להתקפה מעל 400 יארדים של התקפה במשחק.


ההימור שלי: הגנת הבראונס בנויה היטב כדי להתמודד עם מה שהג'איינטס יודעים ו/או מסוגלים לעשות - ולכן הם ינצחו ויכסו. דניאל ג'ונס יבלה חלק לא מבוטל מהמשחק הזה במצב אופקי.


מידת הביטחון: 7


מדד האטרקטיביות: 5.5

 

טיטאנס (0-2) - פאקרס (1-1) (טיטאנס 3-, O/U 36.5):


משחק הנקמה של מאליק וויליס! (מי היה מאמין שנכתוב את זה על המשחק הזה לפני שנתיים, כשוויליס נבחר על ידי טנסי בסיבוב השלישי בדראפט של עונת 2022?). טנסי נואשים לניצחון ראשון, בבית שמציג את 2 קבוצות נוספות עם מאזן 0-2, בעוד שגרין ביי ממשיכה לנסות לשמור את הראש מעל המים בשבוע 2 ללא ג'ורדן לאב.


מאצ'אפ מפתח: הגנת הריצה של טנסי נגד תוכנית המשחק של מאט לאפלור - הסיבה שבגללה אני כל-כך הייתי מאוכזב מקריסתו של הלוק השבועי שלי משבוע 2 (יריבתה הדרומית של טנסי - אינדיאנפוליס קולטס) היא שתוכנית המשחק של לאפלור הייתה כל כך ברורה וידועה מראש, והם עדיין לא הצליחו לבלום אותה. עד כמה היא הייתה צפויה? 90.5% מהמהלכים של הפאקרס שלא היו אלתורים של וויליס - היו מהלכי ריצה!


לטנסי יש את ההגנה הכי טובה בליגה (מבחינת סה"כ יארדים למשחק של היריבה - 206.5 בלבד), אבל אם כבר היא הראתה פגיעות נגד אלמנט כלשהו, זה נגד הריצה (רק 10 בליגה, עם ממוצע לנשיאה של 4.0 יארדים).


הרוקי DT, טוונדרה סווט, שניצב במרכז ההגנה לצד ג'פרי סימונס המצוין, יהיה איש מפתח בהקשר הזה. התרשמתי ממנו מאוד בשבוע 1, נגד שיקגו, אבל אחרי תצוגת הנפל מול יוסטון - אנחנו מבינים היום שקו ההתקפה של הברס הוא חלש מאוד.


נגד הג'טס סווט נראה כבר פחות טוב (למרות שכאן בסרטון הוא החזיק מעמד די יפה):


אפשר לראות בגיליון הציונים שלו (לפי PFF) את הירידה בין שבוע 1 לשבוע 2 (גם בהגנת הריצה RDEF).



ג'וש ג'ייקובס יודע להשיג את התאקלים שלו מצוין גם בין התאקלים, וליכולת של סימונס וסווט לנצח את המאצ'אפים שלהם ולמנוע מקו ההתקפה לחסום את הליינבקרים, תהיה חשיבות עליונה במשחק הזה.


שימו לב לנתון למטה: אפשר לראות שג'ייקובס הכי אפקטיבי בריצות בשלושה כיוונים: לכיוון הגארד השמאלי (8.3 יארדים לנשיאה), דרך האמצע (6.0 יארדים לנשיאה) ולכיוון התאקל הימני (9.0 יארדים לנשיאה). ככלל, הוא צבר את מרבית היארדים שלו בריצות לכיוונים האלה, או מחוץ לאדג' הימני:



השוואת סגלים:



הטיטאנס ינצחו אם... לפאקרס יהיו פחות מ-120 יארדים על הקרקע במצטבר. וגם אם וויל לוויס לא יאבד כדורים.


הפאקרס ינצחו אם... יהיו להם מעל 170 יארדים על הקרקע, ו-350 יארדים של התקפה בכללי.


ההימור שלי: הטיטאנס יבואו יותר מוכנים למשחק, ביחס למה שראינו מהקולטס, ינצחו לראשונה העונה, וגם יכסו.


מידת הביטחון: 6.5


מדד האטרקטיביות: 5.5


 

קולטס (0-2) - ברס (1-1) (קולטס 1-, O/U 43.5):


שניים מהרוקיז המלהיבים ביותר של השנים האחרונות נפגשים, שבוע לאחר שכל אחד מהם הפסיד וסיפק אישית תצוגה עגומה למדי. הקולטס, אחת מהקבוצות שאיכזבו אותי יותר מכל עד כה, מחפשים ניצחון ראשון, בבית, והם יצטרכו לעשות זאת, ככל הנראה, בלי אחד השחקנים הכי טובים שלהם בהגנה - ד'פורסט באקנר, שסובל מנקע בקרסול. לעומת זאת, הרסיבר השני שלהם מהעונה שעברה, ג'וש דאוונס, צפוי לרשום הופעת בכורה בהתקפה.


מאצ'אפ מפתח: קוורטרבקים נגד הגנות מסירה (או במילים אחרות: מי יפשל פחות?): כאמור, בשבוע 2 כל אחד מהקיוביז האלה נתן למבקרים שלו סיבה לחייך, בעיקר סביב נקודת הביקורת המרכזית סביבו - אנתוני ריצ'ארדסון שוב לא הראה שהוא מסוגל להשלים מסירות לטווח קצר/בינוני בעקביות, וקיילב וויליאמס קרס תחת הלחץ הבלתי פוסק של הפאס ראש. על פניו - לריצ'ארדסון יהיה כאן מאצ'אפ הגנתי יותר מאתגר מזה של קיילב.


נתון מדאיג לגבי ריצ'ארדסון - הוא משלים העונה 49% בלבד מהמסירות שלו, למרות שיש לו את קו ההתקפה הכי טוב בפאס פרוטקשן (לפי PFF).


לפי דירוג בשם HAVOC שבוחן את אחוז המהלכים שבהם הגנה מסוימת גורמת למהלך שלילי (סאק, פאמבל, לחץ, TFL או PBU), קיילב התמודד בשבוע שעבר מול ההגנה שמובילה את הדירוג הזה (הטקסנס - עם 56%) בעוד שהקולטס ממוקמים במקום ה-31 (31%). אבל צריך לזכור שני דברים חשובים:


  1. אחת הסיבות שהטקסנס מדורגים כל כך גבוה היא מה שהם עשו לקו ההתקפה של הברס בשבוע 2.

  2. גם אנתוני ריצ'ארדסון כבר התמודד מול הגנת הטקסנס בשבוע 1 - והוא נראה הרבה יותר טוב מקיילב.


בכלל, הברס יצטרכו לשים לב למהלכים הגדולים של ריצ'ארדסון בדאונים מוקדמים - הקולטס הם הקבוצה הכי טובה בליגה בלהפוך דאונים ראשונים לסדרת דאונים חדשה (38%):


מן העבר השני - הטקסנס שלחו בליץ בזמן ששיחקו שמירה אישית ב-73% מהסנאפים בשבוע שעבר - אם הקולטס ינקטו בגישה דומה, קיילב יהיה חייב לגרום להם להצטער על זה, אחרת יהיה לו עוד לילה ארוך.



השוואת סגלים:



הקולטס ינצחו אם... קו ההתקפה של הברס יראה דומה לאיך שנראה בשבוע 2, וריצ'ארדסון ישלים מעל 65% מהמסירות שלו.


הברס ינצחו אם... הם ינצחו את מאבק האיבודים, ויצליחו לרוץ ליותר מ-140 יארדים.


ההימור שלי: אני לא מרגיש טוב לגבי זה, אבל גם לא רוצה להתהפך לגמרי על הקולטס אחרי 2 משחקים בלבד. הם שיחקו משחק אחד די טוב נגד הטקסנס (בבית) ומשחק אחד מחפיר נגד הפאקרס (בחוץ). אהמר על כך שהפעם זה יהיה דומה יותר למשחק הבית הקודם, והם ינצחו את המשחק.


מידת הביטחון: 5.5


מדד האטרקטיביות: 6.5


 

ויקינגס (2-0) - טקסנס (2-0) (טקסנס 2.5-, O/U 42.5): 👀


משחק בין 2 בלתי מנוצחות, שכל אחת מהן מציגה בסגל שחקנים שמכירים טוב מאוד את היריבה: בלייק קשמן וג'ונתן גרינארד עברו באביב מיוסטון למינסוטה, דאניל האנטר עשה את הדרך ההפוכה. וגם סטפון דיגס חוזר למקום שבו הכול התחיל (ונגמר בצורה די מכוערת). כדאי לשים עין ולעקוב אחר פציעות מהשבוע שעבר לכמה שחקני מפתח בהתקפה - ג'ו מיקסון בצד של יוסטון, וג'סטין ג'פרסון בצד של מינסוטה.


מאצ'אפ מפתח: בובי סלוויק נגד בריאן פלורס - כפי שציינתי בניתוח המשחק הקודם, הטקסנס מוליכים את הליגה במדד HAVOC אחרי שבועיים, אבל הויקינגס - נמצאים ממש מאחוריהם (עם 54% מהסנאפים בהגנה שהפכו למהלכים שליליים). אפשר לומר שההישג של הויקינגס הוא קצת יותר מרשים, לאור העובדה שהם התמודדו לפחות מול התקפה חזקה אחת עד כה (זו של הניינרס), לעומת הטקסנס ששיחקו מול הקולטס והברס.


בובי סלוויק, אחד ממתאמי ההתקפה היצירתיים (שכנראה שוב יהיו בשיחה לקידום למאמן ראשי בתום העונה), יצטרך להתמודד מול ההגנה המתוחכמת והמבלבלת של בריאן פלורס, מתאם ההגנה של הויקינגס. פלורס הצליח להערים בשבוע שעבר על אחד מהמוחות ההתקפיים שסלוויק גדל בצילם, קייל שנהאן. בהזדמנות עוד ארחיב על הייחודיות בסכמה ההגנתית של פלורס, אבל הוא פשוט מאוד יצירתי בדרכים שבהן הוא מסווה את מערך ההגנה שלו לפני הסנאפ, ובבליצים (הרבים) שהוא שולח ממקומות לא צפויים. צפו לראות כמה וכמה מצבים שבהם שחקן קו הגנה הולך אחורה כדי לעזור בכיסוי נגד המסירה, ובמקומו ליינבקר או שחקן מהסייפטי מגיע כדי להפתיע בפאס ראש.


השוואת סגלים:


הויקינגס ינצחו אם... הם יגרמו ללפחות 3 איבודים בצד של הטקסנס, וינצחו בקרב האיבודים בלפחות 2 פוזשנים.


הטקסנס ינצחו אם... לג'סטין ג'פרסון ואארון ג'ונס יהיו ביחד פחות מ-180 יארדים.


ההימור שלי: דארנולד ימשיך להיראות טוב, אבל הפעם זה לא יספיק מול האיכות העודפת של הטקסנס בכמעט כל מקום על המגרש - טקסנס מנצחים ומכסים.


מידת הביטחון: 7.5


מדד האטרקטיביות: 8

 

סיינטס (2-0) - איגלס (1-1) (סיינטס 2.5-, O/U 49.5):


אם הייתם מספרים לי לפני פתיחת העונה, שהסיינטס יהיו כאן פייבוריטים ב-2.5 נקודות, הייתי מניח שמשהו רציני "השתבש" בתחזיות שלי. וזהו אכן המצב - לסיינטס יש היום את ההתקפה הכי פוריה ואקספלוסיבית בליגה, בעוד שלאיגלס יש (עדיין) הגנה שמלאי בסימני שאלה. איי.ג'יי בראון עדיין בסימן שאלה רציני אצל פילדלפיה, ואם להסתמך על המשחק נגד הפלקונס - העומק מאחוריו, ומאחורי דוונטה סמית, במשחק המסירה, הוא לא משהו שאפשר לבנות עליו יותר מדי בשלב זה של העונה.


מאצ'אפ מפתח: התאקלים/טייט אנדים של הסיינטס נגד האדג' ראש של האיגלס


התייחסתי לכך בסיכום שבוע 2, אבל אחדד כאן - פשוט כי זה הולך להיות קריטי, בדרך לנסות ולמנוע מהסיינטס תצוגה שלישית ברציפות של 40 נקודות ומעלה... לאיגלס יש היום את הגנת הריצה הכי חלשה בליגה מבחינת יארדים בממוצע לנשיאה (6.4!), ופאס ראש בשליש התחתון של הליגה. לסיינטס יש את אלווין קמארה (198 יארדים ב-5.7 לנשיאה ו-4 סקורים על הקרקע), וקו התקפה שמדהים עד כה את כולם. לשם ההמחשה - יש להם את שיעור הלחץ הכי נמוך מבין כל קווי ההתקפה בליגה, לפרק זמן של 2.5 שניות מהסנאפ (שזהו פרק זמן די ממוצע לקיובי הממוצע כדי לקרוא את המגרש ולמסור): 4 אחוזים בלבד! (מקום שני - צ'ארג'רס עם 11%, ומיד אחריהם 3 קבוצות עם 16%. הממוצע בליגה הוא 23%).


לאיגלס, מצד שני, יש קו הגנה שמגשים את כל החששות של מי שהעלה חששות לגביו לפני העונה (אני ביניהם). לאיגלס יש היום רק שחקן אחד ברוטציה של קו ההגנה שגורם ליריבות לחשוש, וזהו ג'יילן קרטר. הפלקונס הרגישו מאוד בנוח לעשות דאבל-טים על קרטר, ולתת לטייט אנד לחסום באחד על אחד את האדג'ים מהצד שלו (נולאן סמית בקטע הספציפי הזה, ברייס האף באחרים):


החששות שלי לגבי ברייס האף (Pass Rush Win Rate הכי נמוך על הקו של האיגלס - 14.3% בלבד) כתחליף לרדיק היו מתועדים היטב, אבל לא האמנתי שזה יהיה כל כך גרוע:


אחרי 2 משחקים, הגנת האיגלס אחרונה בליגה מבחינת EPA ממוצע למשחק, מקום 27 באחוז הדרופבקים שהפכו לסאקים ומקום 23 באחוז הדרופבקים שנרשם בהם לחץ על הקיובי היריב. אין אפילו אדג' ראשר אחד של האיגלס שרשם סאק בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה (כולל סיום עונה שעברה).


השוואת סגלים (יוצא כאן מנקודת הנחה שאיי.ג'יי בראון משחק):




הסיינטס ינצחו אם... האיגלס יפעילו לחץ על קאר בפחות מ-35% מהדרופבקים, ולקמארה יהיו מעל 120 יארדים במצטבר.


האיגלס ינצחו אם... הם ירשמו 4 סאקים לפחות, וישמרו על הסיינטס עם פחות מ-120 יארדים על הקרקע. מהצד השני הם צריכים מעל 130 יארדים על הקרקע משלהם ביותר מ-4.5 יארדים לנשיאה (הסיינטס העונה מחזיקים יריבות על 3.1 בלבד).


ההימור שלי: יש לנו כאן מקרה מצער (אם אתם אוהדי איגלס) או משמח (אם אתם פרו-סיינטס) של חוזקות על חולשות - קו ההתקפה החזק והתקפה הריצה הדומיננטית של הסיינטס יפגשו בדיוק את המקומות שבהם פילדלפיה מתקשה, וזה יספיק להם כדי לנצח ולכסות.


מידת הביטחון: 6.5


מדד האטרקטיביות: 7

 

סטילרס (2-0) - צ'ארג'רס (2-0) (סטילרס 1-, O/U 35.5):


שימו לב לאובר/אנדר כאן! הוא לא מקרי - שתי ההגנות שמובילות את הליגה במדד של EPA בממוצע לניסיון מסירה נפגשות כאן: הצ'ארג'רס במקום הראשון, הסטילרס במקום השני. שתי הקבוצות ממוקמות גם טופ-3 מבחינת EPA בממוצע לניסיון ריצה (1. צ'ארג'רס, 2. סיינטס, 3. סטילרס.


כמובן שצריך לקחת בחשבון את ההתקפות של היריבות של שתיהן בשבועיים הראשונים (סטילרס: פלקונס וברונקוס, צ'ארג'רס: ריידרס ופנתרס).


ומהצד השני של הכדור, מדובר בשתי הקבוצות עם מאזן של 2 ניצחונות ללא הפסד, שרשמו עד כה את ה-EPA המצטבר הכי נמוך בהתקפה (צ'ארג'רס עם 7.91-, סטילרס עם 16.63-).


שני הקוורטרבקים לא הרשימו אותי עד כה העונה, אבל הראו ניצוצות. כמו המסירה הזאת של פילדס לג'ורג' פיקנס (שבוטלה בעקבות דגל מוקדם):




מאצ'אפ מפתח: ג'סטין הרברט נגד הגנת המסירה של הסטילרס - ועל רקע פסקת הפתיחה, אני מאמין שהקוורטרבק שנחשב לאיכותי יותר (ואף "עילית") בעיניי רבים יצטרך להיות האקס-פקטור במשחק הזה. הרברט נתן למשחק הריצה ולג'יי.קיי דובינס לסחוב את ההתקפה עד כאן (אגב, לדובינס יש היום את נתון היארדים בממוצע לנשיאה הכי גבוה בתולדות הליגה, לרצים עם לפחות 250 נשיאות - 6.2!).


לסטילרס יש מספיק איכות בהגנה כדי להגביל את הנשק הזה, ולאלץ את הצ'ארג'רס לנצח אותם בשיטה שהם פחות מעדיפים - וזה, כנראה, יצטרך להיות ג'סטין הרברט, עם כלי נשק פחות מאידיאליים. אני מעריך שהסטילרס יעמיסו את הבוקס, ויצפו שהסקנדרי ינצח באחד-על-אחד את המאצ'אפים שלו. וכמובן - שהמפגש כאן בין ג'ו אלט לטי.ג'יי וואט (וגם ראשון סלייטר מול אלכס הייסמית) יהיה מרתק.


השוואת סגלים:



הסטילרס ינצחו אם... יהיו להם יותר יארדים בהתקפה מהצ'ארג'רס + הם ינצחו בקרב האיבודים.


הצ'ארג'רס ינצחו אם... הרברט ימסור ליותר מ-300 יארדים ו-2 TDs.


ההימור שלי: סטילרס לוקחים כאן משחק צמוד בזכות יתרון הביתיות.


מידת הביטחון: 6


מדד האטרקטיביות: 7

 

באקנירס (2-0) - ברונקוס (0-2) (באקנירס 6.5-, O/U 39.5):


בייקר מייפילד והבאקס הם המרענן הרשמי של עונת ה-NFL הזאת, והניצחון שלהם בדטרויט בשבוע 2 היה (לדעתי) אחד המרשימים של העונה, אם לא המרשים ביותר. הם יארחו בשבוע 3 את אחת הקבוצות הפחות מרשימות בליגה עד כה, הדנבר ברונקוס הנבנים מחדש, והרוקי קיובי, בו ניקס...


מאצ'אפ מפתח: בו ניקס נגד הגנת המסירה של הבאקס - ההגנה של הבאקס, בלי מספר פותחים חשובים (כולל ויטה ואה ואנטואן ווינפילד ג'וניור, שהם אולי 2 השחקנים הטובים ביותר בקבוצה) הצליחה להחזיק את הליונס על 17 נקודות בלבד בבית, ולעשות לג'ארד גוף חיים מאוד קשים. הפעם יהיה להם מאצ'אפ פחות מאתגר (על הנייר) מול הרוקי קיובי של הברונקוס, שטרם מסר ל-TD העונה, אבל מסר 3 כדורים לקבוצות היריבות, כולל זה נגד הסטילרס בשבוע 2:



אם אתם רוצים ניתוח מעמיק למהלך הזה מפיו של האיש עצמו, אז בבקשה ☺️:


לברונקוס גם ככה יש סגל בבנייה מחדש, ו-Skill Players לא נוצצים במיוחד. הם יהיו חייבים שניקס יקבל החלטות נכונות, שיהיה יעיל ברדזון, ולא ייתן מגרשים קצרים להתקפה היריבה. הם גם ככה נגד הסיכויים כאן.


השוואת סגלים:


הבאקס ינצחו אם... הם יחזיקו את הברונקוס על 20 נקודות או פחות.


הברונקוס ינצחו אם... בו ניקס לא יאבד כדורים ויהיה אחראי ל-3 טאצ'דאונים (במסירה ובריצה)


ההימור שלי: הבאקס מנצחים ומכסים.


מידת הביטחון: 8


מדד האטרקטיביות: 6

 

חלון מאוחר יום ראשון (חלון 23:00):


ריידרס (1-1) - פנתרס (0-2) ((ריידרס 5.5-, O/U 40.5):


המופע של אנדי דלטון חוזר! הריידרס חוזרים הביתה אחרי ניצחון ענק בבולטימור, וירצו לשמור על המומנטום מול דלטון, וטרן קיובי ש(אמור) לדעת להריץ התקפה מקצוענית ברמה טובה. דיברנו לא מעט על הספסול של ברייס יאנג בפודקאסט האחרון, אז רק אחדד בקצרה - הכישלון של יאנג בלט עד כה במיוחד, כי קו ההתקפה של קרוליינה השתדרג משמעותית. הוא מדורג טופ-5 לפי PFF בפאס פרוטקשן, ושיעור הלחץ שהוא איפשר הוא מהנמוכים בליגה (13.7% בלבד). דלטון ייכנס לנסיבות האלו וינסה להראות שלקרוליינה יש סיכוי להיות קבוצה רלוונטית העונה.



מאצ'אפ מפתח: גרדר מינשו נגד הגנת המסירה של קרוליינה - אם היה משהו שקרוליינה הצליחה לעשות בצורה סבירה בעונה שעברה, וחשבנו שאולי תעשה גם העונה, זה לכסות טוב נגד המסירה. אם יש משהו שהריידרס לא הצליחו לעשות העונה (אפילו בניצחון נגד הרייבנס) - זה לרוץ. לכן, אני מאמין שאג'ירו אוורו, מתאם ההגנה של הפנתרס, ינסה לאתגר את הריידרס לרוץ, ויקצה עוד משאבים להגנה נגד המסירה.


אבל, זה לא יהיה פשוט - גארדנר מינשו מדורג בליגה ראשון באחוזי השלמה (77.5%), בכמות ההשלמות (55) ובמקום השני ביארדים באוויר (533). כפי שניתן לראות בגרף למטה - הריידרס מודעים לחוסר האיזון הזה, ומוסרים בדאון ראשון מכל קבוצה אחרת בליגה:


למעלה ממחצית מהמסירות של גרדנר מינשו העונה (50.8%, ליתר דיוק) הלכו לדוונטה אדאמס או לברוק באוורס (שגם מוביל את העמדה ביארדים - עם 156). באוורס גם ממוקם חמישי העונה ביארדים ממוצעים של הפרדה מהמגן הקרוב אליו (4 יארדים בממוצע. רק לראשי רייס, זיי פלאוורס, קול קמט וטייריק היל יש נתון טוב יותר).


השוואת סגלים:


הריידרס ינצחו אם... ירשמו יותר מ-4 סאקים על דלטון.


הפנתרס ינצחו אם... דלטון ימסור למעל 250 יארדים ולא יאבד כדורים, והם יחזיקו את מינשו על פחות מ-200.



ההימור שלי: אני חושב שדלטון יביא לקרוליינה איזה ניצוץ של השראה, ויצליח לשמור על זה קרוב. אבל זה לא יספיק כדי לנצח - ריידרס מנצחים, אך לא מכסים.


מידת הביטחון: 7.5


מדד האטרקטיביות: 5

 

סיהוקס (2-0) - דולפינס (1-1) (סיהוקס 4.5-, O/U 41.5):


מיאמי מתחילה להתרגל לחיים בלי טואה, עם סקיילר תומפסון כקיובי הפותח (ועם סנופ האנטלי כבקאפ טרי מאחוריו). וזה אומר מאצ'אפ שלישי ברציפות שהוא "נוח" (על הנייר) להגנת סיאטל המשופרת, שגם מובילה את הליגה ביצירת לחץ על הקיובי היריב (זה קורה ב-44.4% מהדרופבקים של היריבה). וכמו שרואים בטבלה למטה, היא עושה את זה מבלי להשתמש בבליצים בשיעור גבוה במיוחד (22.2%):



באופן אישי, אני מתחיל ממש להתלהב מלצפות בשימושים החדשים של התקפת הסיהוקס בג'קסון סמית-נג'יגבה, שרשם בשבוע שעברה משחק 100+ יארד לעונה. תרשים הראוטים שלו (מתוך אתר Next Gen) מציג את המגוון הרחב של הראוטים ואת המיקומים שלו לכל רוחב המגרש:


מתחילת העונה - הוא מוקם בסלוט ב-85 סנאפים, ו-Wide ב-25.


מאצ'אפ מפתח: דבון אייצ'ן נגד הליינבקרים של הסיהוקס - אין בליגה שחקן אחד עם יותר יארדים אחרי התפיסה אחרי שבועיים מאשר אייצ'ן (160 בסך הכול), וחלק גדול מהם - הוא עשה לאחר סקרינים ומסירות קצרות. לאורך הקריירה שלו, סקיילר תומפסון חילק 27% מהטארגטים שלו ל-RBs (גבוה משמעותית מהמספר של טואה, שעומד על 19% בקריירה).


מנגד, שימו לב למספרים של טייריק ו-וואדל עם סקיילר תומפסון, ב-3 משחקים שלהם ב-2022:


היל - 9 טארגטים למשחק, 5.3 תפיסות, 46.3 יארדים ו-0 TDs.

וואדל - 5.3 טארגטים למשחק, 3.7 תפיסות, 37.0 יארדים ו-0 TDS.


אני משער שתוכנית המשחק תתבסס הרבה על ריצה ומסירות קצרות שינסו לצבור YAC. ולכך הסקנדרי של הסיהוקס יצטרך להיות ארוך. המהירות שיש להם שם (כולל בעמדות הקורנר) אמורה להיות שימושית מאוד במפגש הזה.


השוואת סגלים:



הסיהוקס ינצחו אם... הם ישמרו על שיעור לחץ על הקיובי של 45% ומעלה.


הדולפינס ינצחו אם... יצליחו לצבור מעל 350 יארדים של התקפה.



ההימור שלי: ההגנה של מייק מקדונלד תמיד עמדה מצוין נגד התקפות מהעץ אימון של שנהאן/מקווי (ומייק מקדונלד הוא אחד כזה) - זו אחת הסיבות שהוא קיבל את הג'וב הזה, וזו אחת הסיבות שהסיהוקס ינצחו ויכסו.


מידת הביטחון: 7.5


מדד האטרקטיביות: 7


 

קאובויס (1-1) - רייבנס (0-2) (רייבנס 1-, O/U 48.5): 👀


שתי קבוצות מאכזבות ונואשות לניצחון נפגש ב-AT&T, כשכל אחת יודעת שניצחון יכול להעלות את העונה שלה על המסלול הנכון, והפסד עשוי להפיל אותה לבור שתתקשה מאוד לצאת ממנו. למאר ג'קסון מתייצב למשחק עם מאזן של 20 ניצחונות והפסד אחד בלבד נגד יריבות מה-NFC (כולל ניצחון במשחק היחיד שלו מול הקאובויס בקריירה).


מאצ'אפ מפתח: צד ימין של קו ההתקפה של הרייבנס נגד דמרקוס לורנס + מאזי סמית - זוהי נקודת תורפה בקו ההתקפה של הרייבנס שסימנתי בשבועיים הראשונים, ואמשיך לעשות זאת, עד שנפסיק לראות מהלכים כאלה (כאן מול מקס קרוסבי וכריסטיאן ווילקינס בשבוע 2):



דמרקוס לורנס הוא וטרן מוכח ואיכותי, אבל מאזי סמית (שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט לפני שנתיים), נראה כרגע כמו באסט לא אופייני למחלקת הסקאוטינג של הקאובויס. בשנה הראשונה הוא התקשה לקבל סנאפים, והעונה (כפותח) הוא מדורג שני מהסוף לפי PFF בציונים לשחקני החלק הפנימי של קו ההגנה, עם מינימום של 30 סנאפים (ציון של 28.9 מתוך 100). אל תתפלאו אם מייק זימר, מתאם ההגנה של הקאובויס, יחליט מעת לעת להזיז לשם את מייקה פארסונס, ולהביא גם כמה בליצים. מצד שני - אל תתפלאו אם יהיה שם טייט אנד לעזור במרבית המהלכים של המסירה (כאמור, הרייבנס משחקים העונה יותר עם 2 טייט אנדים על המגרש מאשר בעונה שעברה, וזוהי אחת הסיבות).


השוואת סגלים:


הקאובויס ינצחו אם... יהיה להם משחק ריצה מתפקד שיוריד קצת לחץ מדאק - וזה יהיה מאוד קשה מול הגנת הריצה הטובה בליגה, שאיפשרה רק 99 יארדים בסך הכול ב-2 המשחקים הראשונים, ב-2.7 יארדים לנשיאה.


הרייבנס ינצחו אם... הם ינצחו בקרב האיבודים, ויחזיקו את הקאובויס על פחות מ-80 על הקרקע.


ההימור שלי: שתי הקבוצות זקוקות לניצחון, אבל אני חושב שהרייבנס יותר נואשים, ושזה מאצ'אפ יותר טוב עבורם (בלי קשר לרקורד הפסיכי של למאר נגד ה-NFC) ולכן הם ינצחו כאן.


מידת הביטחון: 6


מדד האטרקטיביות: 8

 

ראמס - ניינרס (ניינרס 7.5-, O/U 43.5):


כואב הלב על הראמס, שסיימו את העונה שעברה כל כך טוב, ופתחו את הנוכחית עם כל כך הרבה הבטחות - וכבר אחרי שבועיים, מכת פציעות קשה די סוגרת סיפור. קופר קאפ אומנם נחלץ ממלתעות ה-IR, אבל ג'ונה ג'קסון וג'ון ג'ונסון הולכים לשם - ומצבת הפצועים כבר ממש משתקת את ההתקפה של מקווי. גם בצד השני יש לא מעט פציעות, ובעיקר - כריסטיאן מקאפרי ודיבו סמואל שימשיכו להיעדר. אבל הווליום עדיין לא מתקרב לזה של היריבה לבית.


הפציעות לקאפ ופוקה כואבות במיוחד להתקפה של מקווי, שבדומה לשנים עברו מובילה את הליגה במספר המהלכים עם 3 רסיברים על המגרש (העונה לא היה ולו סנאפ התקפי אחד שבו הראמס חרגו מהמערך הזה):



מאצ'אפ מפתח: הקרב על ה-LOS (משני צידי הכדור) - לאחר שבועיים, קו ההתקפה של הראמס מדורג כחלש ביותר בפאס פרוטקשן (לפי PFF) עם ציון משוקלל של 29.2 (מתוך 100). זה בטח לא יעזור שעוד שחקן קו התקפה, ג'ונה ג'קסון (שהוחתם מהליונס באוף-סיזן) הולך גם הוא ל-IR.


המצב לא נראה הרבה יותר טוב על קו ההתקפה השני, שלפי PFF - מול הויקינגס איפשר לא פחות מ-17 לחצים על הקיובי (הוביל את הקו קולטון מקיוויץ עם 6, ואפילו טרנט וויליאמס איפשר 4 כאלה וסאק).


אחת הסיבות שבגללן ראינו את ג'ורדן מייסון, ה-RB של הניינרס, עוזר יותר במשימות השמירה על פורדי, מול הבליצים של בריאן פלורס:


השוואת סגלים:


הראמס ינצחו אם... משחק הריצה שלהם יהיה דומיננטי, וישמור על התקפת הניינרס מסופסלת. לפחות 170 יארדים יהיו נחוצים כאן. זה יהיה לא פשוט בלי מהלכים גדולים, וחשוב לציין כי קיירן וויליאמס מוביל את הליגה בכמות ניסיונות הריצה העונה בלי להשיג אפילו ריצה אחת של 10 יארדים או יותר (30 ניסיונות).


הניינרס ינצחו אם... ינצלו את הפציעות בקו ההתקפה של הראמס כדי לשלוט ב-LOS: פחות מ-100 יארדים של הראמס על הקרקע, ולפחות 4 סאקים על סטאפורד.


ההימור שלי: בגלל שזה משחק בתוך הבית (זה לא עזר להם נגד אריזונה), ובניגוד לכל היגיון בריא, אני חושב שהראמס יצליחו איכשהו לשמור את זה קרוב - אבל יפסידו. ניינרס מנצחים, אך לא מכסים.


מידת הביטחון: 8


מדד האטרקטיביות: 6


 

קרדינלס (1-1) - ליונס (1-1) (ליונס 3-, O/U 52.5) 👀


אחת המאכזבות של השבוע שעבר מתארחת בביתה של אחת הקבוצות המרשימות של השבוע שעבר - בעוד מבחן שאמור להוכיח לנו, האם ההייפ סביב הקרדינלס מוצדק? והאם יש סיבה אמיתית לדאגה לאוהדי הליונס?


לקו ההגנה של אריזונה יהיה הפעם הרבה יותר קשה, אחרי שבוע שבו היו דומיננטיים מול הקו המפורק של הראמס - לליונס יש קו הגנה מהטובים והחזקים בליגה. מן העבר השני, איידן האצ'ינסון מתחיל את שבוע 2 כמוביל בליגה בקטגוריות הבאות: סאקים (5.5), לחצים על הקיובי (18), ו- Pass-Rush Win% (עם 42.3%). האיש דומיננטי מתמיד, וכרגע - זה נראה כמו מירוץ של שני סוסים בינו לבין טי.ג'יי וואט ל-DPOY.


יהיה לו הרבה יותר קשה להגיע לבחור הזה, ממה שהיה לו נגד בייקר וסטאפורד בשבועות 1-2:



מאצ'אפ מפתח: הגנת המסירה של הליונס נגד התקפה המסירה של הקרדינלס - הגנת המסירה של הליונס תמשיך להיות בפוקוס בסקירות האלו, כל עוד היא לא תראה שיפור משמעותי. ובינתיים, זה לא ממש קורה העונה (היא מדורגת רק במקום ה-25 בליגה מבחינת EPA ממוצע למהלך של ההתקפות שמולה). קיילר הראה בשבוע שעבר שמלבד יכולת הסקראמבלינג האדירה שלו, הוא עדיין יכול להשלים מסירות בדיוק רב לכל חלקי המגרש - ועם מארווין האריסון (שתפס 4 כדורים ל-130 יארדים ו-2 סקורים ברבע הראשון, והלך לישון) - להגנה של הליונס יש הרבה סיבות לדאגה.


מאצ'אפ שאני מצפה במיוחד לראות הוא הליינבקרים של הליונס (אנזלוני וקמפבל) במשחק הכיסוי מול טריי מקברייד, הטייט אנד של אריזונה.


השוואת סגלים:


הקרדינלס ינצחו אם... שחקנים שאינם איידן האצ'ינסון ירשמו ביחד 3 סאקים או יותר.


הליונס ינצחו אם... יחזיקו את קיילר על פחות מ-250 יארדים בסך הכול (מסירה וריצה).



ההימור שלי: הקרדינלס ימשיכו במומנטום, וינצחו כאן כאנדרדוג.


מידת הביטחון: 6


מדד האטרקטיביות: 7.5

 

משחק SNF: פלקונס (1-1) - צ'יפס (2-0) (צ'יפס 3.5-, O/U 46.5): 👀


הצ'יפס רוצים להישאר בלתי-מנוצחים עם עוד משחק פריים-טיים, באטלנטה, שחוזרת הביתה אחרי ניצחון בלתי-סביר על האיגלס (בלתי סביר לאור הסיטואציה בשתי הדקות האחרונות, כמובן).


באטלנטה יקוו לראות את קאזינס ממשיך להראות שיפור בניידות שלו. הוא קיבל נגד האיגלס יותר סנאפים under-center ומשחק הפלייאקשן התחיל להיות חלק מתוכנית המשחק. נתון מפתיע: הרסיבר הכי מטורגט של קאזינס העונה הוא... ריי-ריי מקלאוד (12 טארגטים) - יותר מדרייק לונדון, ביז'אן ודארנל מוני (עם 10 טארגטים לכל אחד).


הצ'יפס ינסו להגיע לקאזינס, להפעיל עליו לחץ ולגרום לו לברוח מהפוקט (או להישאר ולהתמודד עם ההשלכות הכואבות) מה שהסטילרס השכילו לעשות בניצחון בשבוע 1, והאיגלס כשלו בו בשבוע 2.


מהצד השני, קינגסלי סוומאטאיה, אחרי הופעה חלשה מול טריי הנדריקסון (שאף הובילה לסיפסולו) ינסה להתאושש מול מאת'יו ג'ודון - מבחן לא פשוט לכשעצמו.


להתקפה של הצ'יפס יחסר ה-RB הפותח אייזיאה פאצ'קו, שנשלח ל-IR עם פציעה בעצם השוקית. יחליף אותו מיקס כלשהו של פיראיין, סטיל, אינגרם ואולי המוחתם הטרי (והצ'יף לשעבר) - קארים האנט.



מאצ'אפ מפתח: טראוויס קלסי מול הליינבקרים של הפלקונס - שבוע אחרי שמסר 2 כדורים להגנת הבנגלס, מהומס יתמודד מול אחת מהגנות המסירה הטובות בליגה - הגנת המסירה של הפלקונס מדורגת שביעית מבחינת יארדים (156 בממוצע למשחק) ואיפשרה רק TD אחד באוויר. יש לה סקנדרי מהמשובחים בליגה, בכיכובם של ג'סי בייטס, איי.ג'יי טרל וג'סטין סימונס.


אם יש מקום בהגנה שהצ'יפס אוהבים לתקוף, זהו מרכז המגרש, ואם יש מישהו שאמור להיות יותר פקטור בהקשר הזה - זהו טראוויס קלסי. לטייט אנד של הצ'יפס יש רק 39 יארדים בתפיסה בשבועיים הראשונים - פחות מכל רצף של שני משחקים שהיה לו בקריירה! זה לא יוכל להימשך ככה, אם הצ'יפס ירצו להגיע לאיפה שהם מאמינים שהם יכולים, ובמשחק שבו הסקנדרי היריב כל כך איכותי - זו אמורה להיות ההזדמנות של קלסי לנצוץ שוב. קיידן אליס וטרוי אנדרסן, הליינבקרים של אטלנטה, יצטרכו לתרום במשחק הכיסוי, אבל אל תתפלאו אם גם אחד הסייפטיז יוקצה למשימה.



השוואת סגלים:


הפלקונס ינצחו אם... קאזינס ימסור ליותר מ-300 יארדים.


הצ'יפס ינצחו אם... טראוויס קלסי יתפוס מסירות ליותר מ-80 יארדים ו-TD, ויהיו להם מעל 120 יארדים על הקרקע.


ההימור שלי: הצ'יפס ייקחו את המשחק ויכסו - קאזינס פשוט לא נראה מספיק נייד ובריא, ומול קו הגנה הרבה יותר חזק, ירגישו את זה הרבה יותר מאשר המשחק מול האיגלס בשבוע 2.


מידת הביטחון: 7


מדד האטרקטיביות: 7.5


 

משחק MNF 1: בילס (2-0) - ג'אגוארס (0-2) (בילס 4.5-, O/U 45.5)


משחק המאנדיי נייט הראשון מפגיש בין ג'וש אלן, שהתחיל לא רע בכלל את קמפיין ה-MVP שלו, בין קיובי שהתיימר להיות ב-TIER שלו, ופשוט לא מצליח לספק את הסחורה, הלא הוא טרבור לורנס.


לורנס אמר בעצמו במסע"ת שלאחר המשחק העגום נגד הבראונס - הג'אגס מסריחים כרגע. דאג פידרסון, מאמן עם סופרבול ברזומה, לא מוצא פתרונות בהתקפה, ונמצא בפעם השנייה מאז אותה זכייה על הכסא החם - הפעם בפלורידה. לורנס ודאגי פי יקוו לקבל בחזרה את הטייט-אנד, אוון אינגרם, שנפצע בחימום לפני המשחק מול הבראונס, והוביל את הקבוצה בתפיסות ב-2023.


מי שמוצא בינתיים פתרונות התקפיים נהדרים בקבוצה שלו, הוא ג'ו בריידי, מתאם ההתקפה של הבילס - שמוציא את המקסימום מההתקפה שלו, ובעיקר מג'יימס קוק - ה-RB של הקבוצה.


ג'וש אלן לא נדרש לעשות יותר מדי עד כה כדי לנצח, וזה משתקף במספרים האישיים שלו, וגם של הנשק העיקרי שלו, דלטון קינקייד - עם 5 תפיסות בלבד ל-44 יארדים ב-2 משחקים (ומינוס 3 יארדים שהמסירות שתפס עברו באוויר!).


מאצ'אפ מפתח: הסייפטיז של הבילס נגד טרוור לורנס - אם יש משהו שחצי עובד בהתקפה של הג'אגס העונה, אלה הכדורים של לורנס לעומק (כפי שאפשר לראות בפער שבין הציונים של PFF למסירות שלו מעל 20 יארדים, לכל יתר הטווחים):



לורנס גם מוביל את הליגה בהשלמות של 15 יארדים באוויר ומעלה, עם 10 שכאלו עד כה (לג'וש אלן, אגב, יש 3).


בשבוע 1, הגנת הבילס הפכה את כדור העומק של קיילר מורי ללא רלוונטי (וכפי שראינו נגד הראמס - זה לא בגלל שהוא לא היה מסוגל להשלים מסירות לעומק). הסייפטיז טיילור ראפ, ובעיקר דמאר האמלין (ה-FS) יצטרכו להכיל את משחק העומק של הג'אגס.


השוואת סגלים:


הבילס ינצחו אם... הם ינצחו בקרב איבודי הכדור, ויהיו להם מעל 100 יארדים על הקרקע.


הג'אגס ינצחו אם... לורנס יצליח להשלים מסירות בעקביות. הוא צריך להשלים לפחות 70% מהמסירות שלו ליותר מ-300 יארדים.


ההימור שלי: הג'אגס אכזבה ענקית ונראים כמו קבוצה מבולגנת ומאומנת רע. בילס מנצחים ומכסים.


מידת הביטחון: 8


מדד האטרקטיביות: 6.5


 

משחק MNF 2: בנגלס (0-2) - קומנדרס (1-1) (בנגלס 7.5-, O/U 48.5)


הבנגלס חוזרים הביתה, אחרי הפסד שובר-לב נגד הצ'יפס, הקומנדרס עוזבים את הבית אחרי ניצחון דחוק (וקצת מוזר) על הג'איינטס. האם בורו יצליח לרשום ניצחון העונה, ועוד בחודש ספטמבר הכה לא מוצלח מבחינתו, מסורתית?


ג'יידן דניאלס פתח את העונה לא רע, ברמה האישית. הוא שומר טוב על הכדור ומקבל החלטות נכונות, אבל נזהרים איתו מאוד בניסיונות לעומק, והוא טרם מסר ולו ל-TD אחד. ככל הנראה, הגישה השמרנית הזאת לא תספיק נגד הבנגלס בחוץ, במשחק שבו הוא נואשים ליצחון.


מאצ'אפ מפתח: הגנת הבנגלס נגד משחק המסירות הקצרות של הקומנדרס - התייחסתי לא מעט לעניין הזה בפוסטים קודמים, אבל הנה עוד נתון לחידוד: 37.9% מהטארגטים של הרסיברים של הקומנדרס העונה היו מאחורי ה-LOS. הממוצע בליגה? 11.3%. הקומנדרס נזהרים מאוד עם הסיכונים שדניאלס לוקח במשחק המסירה, ולפחות עד החצי השני נגד הג'איינטס, הם נתנו לו להתגלגל בהתקפה עם גלגלי עזר - הסתמכות גדולה על משחק הריצה (שלו, ושל השילוב רובינסון-אקלר) ומסירות קצרות ומהירות.


לתחושתי, זה לא יספיק נגד הבנגלס. אבל אני מניח שהם יתחיל את המשחק עם הסתמכות על אותה טקטיקה (גם אם פתאום נראה איזה ניסיון ל-deep shot מפתיע בדרייב הראשון או השני). הבנגלס יהיו חייבים להיערך ולהגביל את ה-YAC אחרי המסירות האלו, ולא אופתע אם לוק ווילסון גם יתפקד כ-SPY על דניאלס, כדי למנוע ממנו לעשות נזק עם הרגליים.


השוואת סגלים:


הבנגלס ינצחו אם... הם יגבילו את הקומנדרס לפחות מ-120 יארדים על הקרקע, ובורו ימסור למעל 250 יארדים.


הקומנדרס ינצחו אם... לדניאלס יהיו לפחות 3 השלמות של 20 יארדים ומעלה, והם ינצחו את קרב האיבודים.


ההימור שלי: הבנגלס נואשים, ונראו טוב נגד הצ'יפס בחוץ. הם ינצחו את המשחק הזה ויכסו.


מידת הביטחון: 8


מדד האטרקטיביות: 7


 


122 views1 comment

1 Kommentar

Mit 0 von 5 Sternen bewertet.
Noch keine Ratings

Rating hinzufügen
Sharon Bodea
Sharon Bodea
16 hours ago
Mit 5 von 5 Sternen bewertet.

תודה.

מאמין שנראה התפוצצות מצדן של הרייבנס והבנגלס.

Gefällt mir
bottom of page