top of page

סדרת הפרי-דראפט - פרק 10, חלק ב': שעת המוקים! (הדראפט שלי)

אז אחרי סיימנו ופרסמנו את מוק האוהדים הגיע הזמן שגם הידע שאני אספתי כאן במהלך הכנת הסדרה יעמוד למבחן.


אם במקרה פספסתם את אחד הפרקים הקודמים - הם כאן נגישים וזמינים עבורכם:













המטרה בהשוואה, כאמור, לראות מי ידייק יותר בבחירות שלו ביחס לשחקנים שיבחרו בפועל - המוק שלי, או מוק האוהדים? אחרי שנדע את תוצאות האמת של 100 הבחירות הראשונות, אנסה להציג איזה מדד דיוק שמבוסס על בחירת השחקנים והעמדות הנכונות שצוינו בכל אחד מהמוקים.


חשוב לציין - החיים שלי יותר קלים משל החברים במוק אוהדים. אני יכול להנדס ולאשרר טריידים כרצוני, וזה יתרון שצריך לקחת בחשבון כאן.


נתתי כאן פחות דגש להעדפות מסורתיות של קבוצות (כשבעלי תפקידים ונסיבות משתנים - אני מאמין שזה פחות מחזיק), אבל התמקדתי בצרכים וגם ניסיתי להצליב (לפחות בחלק מהמקרים) עם מעקב הראיונות, המפגשים וביקורי הטופ-30 של הקבוצות השונות.



 

שימו לב!


אם תרצו להשתתף באירוע הווירטואלי שלי לסיקור הדראפט עצמו (ייערך ביוטיוב, ככל הנראה) ב-25.4 בלילה (סביבות 2:00 בין חמישי לשישי) - שלחו לי בבקשה מייל לכתובת:



התכנון הוא שאני אנחה סיקור חי של האירועים, לצד פאנל של עוד כמה חברי קהילה, אדווח על הבחירות בלייב ואנתח אותן ביחד עם המשתתפים. כמובן - שאשמח לענות גם על כל שאלה של מי שייקח חלק.


בבקשה לשלוח מייל רק אם יודעים בוודאות שאתם רוצים ומתכוונים להשתתף.



 


מקרא לניווט למי שרוצה לדלג בין סיבובים:











סיבוב 1


בחירה מספר 1 - שיקגו ברס: קיילב וויליאמס, קוורטרבק, USC


(הבחירה במוק האוהדים: קיילב וויליאמס, קוורטרבק, USC)


אחרי הפלופ של טרוביסקי, הברס לא יוכלו לוותר על "המהומס הבא" (לא ציטוט שלי) עם הבחירה הראשונה שקיבלו כאן במתנה מקרוליינה. זה הייפ שבשיקגו לא יוכלו לוותר עליו, והם יכולים רק לקוות שהזרועות החזקות, הרגליים המהירות, והציפורניים הצבועות של וויליאמס יצליחו לעמוד בנטל הציפיות.



בחירה מספר 2 - וושינגטון קומנדרס: ג'יידן דניאלס, קוורטרבק, LSU


(הבחירה במוק האוהדים: דרייק מיי, קוורטרבק, North Carolina)


אני הולך כאן בניגוד לתחושת הבטן הראשונית שלי, ובניגוד לרוב המוקים - ומעריך שהקומנדרס יילכו כאן על דניאלס על חשבון מיי. למה? על בסיס המהלכים שלהם באוף-סיזן אני מרגיש שהם מחפשים לנצח כבר עכשיו, ולכן - הם יחפשו כאן את השחקן המבוגר והבשל יותר על פני פרויקט בבנייה. שחקן שכבר שיחק והביא קבלות מה-SEC (הרמה הכי גבוהה שאפשר להשתפשף בה בקולג'), ומשחק דומה יותר לקיובי הקודם שקליף קינגסברי, מתאם ההתקפה החדש, אימן ב-NFL (קיילר מורי).



בחירה מספר 3 - ניו אינגלנד פטריוטס: דרייק מיי, קוורטרבק, צפון קרוליינה


(הבחירה במוק האוהדים: ג'יידן דניאלס, קוורטרבק, LSU)


אני חושב שהג'איינטס והוויקינגס ירחרחו כאן, אבל הפטריוטס חייבים למצוא פתרון לעמדת הקיובי אחרי הפיאסקו של מאק ג'ונס. אני לא מאמין שהפאטס הסכימו להיפרד מבליצ'ק כדי לנצח עכשיו, ולכן - הם יהיו סבלניים יותר מהקומנדרס. הם מנסים לבשל משהו חדש ורענן, ודרייק מיי הוא האיש בשביל זה. בניגוד לקומנדרס (שם נמצא היום בעמדת QB1 מרקוס מאריוטה), מיי יגיע לקבוצה מאחורי ג'קובי בריסט, שבעיניי מסוגל לפתוח, במידת הצורך, למשך כמה משחקים. לא שאני חושב שזה בהכרח מה שיקרה, אבל האפשרות המקצועית קיימת.


בחירה מספר 4 - אריזונה קרדינלס: מארווין האריסון ג'וניור, רסיבר, אוהיו סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: מארווין האריסון ג'וניור, רסיבר, אוהיו סטייט)


הקרדינלס חייבים להבין האם קיילר מורי הוא האיש לסחוב את הפרנצ'ייז הזה קדימה בשנים הבאות, ובשביל לפענח את זה - הם חייבים לתת לו, לפחות הפעם, נשק לגיטימי בעמדת הרסיבר. עם הרגליים של קיילר, ג'יימס קונור וטריי מקברייד - לקרדינלס תהיה התקפה מגוונת מספיק כדי לעשות כאבי ראש לכל הגנה.



בחירה מספר 5 - מינסוטה ויקינגס (אחרי טרייד עם הצ'ארג'רס): ג'יי. ג'יי מקארתי, קוורטרבק, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: עברה בטרייד לויקינגס, תמורת בחירות 11+23 - ג'יי.ג'יי מקארתי, קוורטרבק, מישיגן)


אני לא מאמין שבמינסוטה מאמינים שסאם דארנולד באמת יפתח יותר מ2-3 משחקים העונה. אני לא מאמין שהם רוצים לבזבז ככה את הפריים של ג'סטין ג'פרסון. ואני מאמין, על בסיס מה שאני קורא (לאו דווקא בגלל שאני חושב שהוא האיש הנכון לתפקיד) שג'יי.ג'יי מקארתי הוא התשובה. במוק האוהדים הדיל הזה נסגר תמורת בחירות 11+23 - אני מעריך שהמחיר בפועל יהיה מעט גבוה יותר, אם העסקה אכן תצא לפועל.



בחירה מספר 6 - ניו יורק ג׳איינטס: מאליק נייברס, רסיבר, LSU


(הבחירה במוק האוהדים: מאליק נייברס, רסיבר, LSU)


כמו במקרה של אריזונה - הג'איינטס חייבים להבין אם דניאל ג'ונס הוא התשובה, וגם לו - לא ממש היה בקריירה WR1 ראוי. היכולת של נייברס לייצר יארדים אחרי התפיסה תהיה נכס אדיר עבור ג'ונס (לא המוסר הכי מוכשר לעומק המגרש), והכישורים שלו ישתלבו טוב עם מי שאני חוזה לו עונת פריצה - ג'יילין האייט, שחקן השנה השנייה.



בחירה מספר 7 - טנסי טיטאנס: ג'ו אלט, אופנסיב תאקל, נוטרדאם


(הבחירה במוק האוהדים: ג'ו אלט, אופנסיב תאקל, נוטרדאם)


לטיטאנס יש מאמן חדש" בריאן קלהאן, שמאמין מאוד במשחק ריצה אפקטיבי, ואפילו הביא את אבא שלו לאמן את קו ההתקפה. אני מאמין שקלהאן רוצה לבנות סביב וויל לוויס בעונה קריטית להתפתחות שלו - ויש לו כאן 2 אפשרויות ריאליות, בעיניי: 1. להביא לו נשק חדש ונוצץ בדמות רום אודונזה; 2. לבסס לו שומר ראש, בעמדת חולשה בסגל - וזה מה שהוא יעדיף לעשות כאן, עם אלט.



בחירה מספר 8 - אטלנטה פלקונס: דאלאס טרנר, אדג', אלאבמה


(הבחירה במוק האוהדים: דאלאס טרנר, אדג', אלאבמה)


הידעתם? בדראפט 2021 נשבר שיא כל הזמנים - כאשר 7 הבחירות הראשונות היו שחקני התקפה. אם להסתמך על לא מעט תחזיות ומוקים של מומחים - יכול מאוד להיות שהשיא הזה יישבר בדראפט 2024. אבל אני מעריך שהפלקונס לא יוכלו לוותר כאן על חיזוק לפאס-ראש, שזוהי נקודת התורפה המרכזית בסגל שלהם היום. הם חיזקו את עמדת הרסיבר בפרי אייג'נסי (דארנל מוני) ויהיה להם עוד עומק בהמשך הדראפט, כך שהפאס נותר העדיפות מספר 1 כאן - והם יילכו הפעם על אדג',



בחירה מספר 9 - שיקגו ברס: רום אודונזה, רסיבר, וושינגטון


(הבחירה במוק האוהדים: רום אודונזה, רסיבר, וושינגטון)


הברס יודעים שאם הפעם ניסוי הקיובי החדש לא יעבוד - אז כנראה הבעיה היא בהם. אחרי שכבר חיברו רסיבר טופ 15 (בעיניי) בדמות די.ג'יי מור, לרסיבר טופ 10 (בעיניי) בדמות קינן אלן - הם יחברו כאן שלישייה שתוכל לקרוא תיגר על זו של הטקסנס (דיגס-קולינס-דל) בתחרות על תואר חוליית הרסיברים הטובה בליגה. עם קו התקפה משופר, בין היתר, הודות להשקעת בחירה טופ 10 בעונה שעברה, לקיילב וויליאמס יהיו תנאים כמעט אופטימליים לפתוח כבר בשבוע 1.



בחירה מספר 10 - ניו יורק ג׳טס: ברוק באוורס, טייט אנד, ג'ורג'יה


(הבחירה במוק האוהדים: טאליסה פוואגה, אופנסיב תאקל, אורגון סטייט)


אארון רוג'רס מאוד אוהב למסור לטייט אנד שלו, והוא מקבל כאן את המטרה המושלמת - שתשלים סט מרשים של Skill Position Players, עם גארט ווילסון, מייק וויליאמס (כשיהיה בריא) ובריס הול.



בחירה מספר 11 - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (אחרי טרייד עם מינסוטה): טאליסה פוואגה, אופנסיב תאקל, אורגון סטייט


(הבחירה במוק האוהדים עברה לצ'ארג'רס בטרייד על הבחירה ה-5: טרוי פאווטאנו, אופנסיב תאקל, וושינגטון)


אני חושב שהארבו וגרג רומן יחפשו ויתעקשו לבסס את משחק הריצה, כדי להחמיא למשחק המסירה (למי הרברט ימסור? בזה עוד נטפל), ולכן הם ילכו כאן על חיזוק לקו ההתקפה שמתמחה בדיוק בחסימות בתחום הזה.



בחירה מספר 12 - אריזונה קרדינלס (אחרי טרייד עם הברונקוס): טריון ארנולד, קורנרבק, אלאבמה


(הבחירה במוק האוהדים: ברוק באוורס, טייט אנד, ג'ורג'יה)


אני חושב שהברונקוס ינסו להשיג את בו ניקס, אבל לא בפוזיציה הזאת. במצב של ריבילד - הם יתעדפו גם לאסוף עוד בחירות גבוהות (ששוות חוזים זולים) - וזה מה שאני מעריך שיקרה כאן. הקרדינלס, עם שפע של בחירות גבוהות - כולל 2 בסיבוב הראשון + הבחירה ה-35 - יעשו מהלך (12 תמורת 27+35) כדי לקחת קורנר מוביל שבתקווה יתקן את ההגנה החלשה שלהם.


לקוויניון מיטשל יש כרגע את כל ההייפ, אבל אני הולך על ארנולד בבחירה הזאת.



בחירה מספר 13 - לאס וגאס ריידרס: קוויניון מיטשל, קורנרבק, טולדו


(הבחירה במוק האוהדים: אולו פאשאנו, אופנסיב תאקל, פן סטייט)


שקלתי ברצינות ללכת כאן על אדג', אבל בסוף החלטתי ללכת קורנר. הריידרס מאמינים שיש להם את הבלו-פרינט לעצור את מהומס, ושזה משהו שמתחיל בהגנה - ולכן הם ממשיכים להשקיע כאן בצד הזה של הכדור. אחרי ההחתמה של ווילקינס, ועל רקע ההתקדמות של האדג' הימני, מלקולם קונס בחצי השני של העונה - החיזוק יילך הפעם לסקנדרי.



בחירה מספר 14 - ניו אורלינס סיינטס: אולה פאשאנו, אופנסיב תאקל, פן סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: ג'יי.סי ליית'ם, אופנסיב תאקל, אלאבמה)


הסיינטס חייבים חיזוק לקו ההתקפה, והולכים על התאקל הכי מוערך שזמין להם כאן. לפי ההערכות, ישנו סיכוי די גדול שריאן רמשיק ייעדר מחלקים גדולים בעונה הבאה (ואולי אפילו יפרוש עקב סיבוכים אחרי ניתוח שעבר בברך), והם פשוט נואשים לחיזוק העמדה. פאשאנו יהיה שחקן שמסוגל לפתוח כבר בשבוע 1.



בחירה מספר 15 - פילדלפיה איגלס (אחרי טרייד עם הקולטס): לאיאטו לאטו, אדג', UCLA


(הבחירה במוק האוהדים: קול-אייד מקינסטרי לקולטס)


האווי רוזמן הוא GM סופר אגרסיבי ולא מתבייש לעשות טריידים גם ביום הדראפט עצמו. לאיגלס יש שני צרכים די מהותיים בסגל היום - אדג' ראשר (אחרי הטרייד ששלח את רדיק לג'טס) וקורנרבק (עמדה שהייתה חלשה בעונה שעברה, ושפותחים בה כיום שני שחקנים בשנות ה-30 לחייהם - סליי וברדברי). האיגלס מביאים לקולטס את הבחירה ה-23 + את הבחירה השנייה שלהם בסיבוב השני (בחירה 53) כדי לזנק 8 מקומות למעלה ולחזק את קו ההגנה שהם מתעדפים מסורתית בדראפטים, עם הפאס ראשר הכי פרודוקטיבי במחזור הזה.



בחירה מספר 16 - סיאטל סיהוקס: ג'ארד וורס, אדג', פלורידה סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: לאיאטו לאטו, אדג', UCLA)


הסיהוקס מוצאים פתרון לאחד החורים הגדולים ביותר בסגל שלהם, עם הפאס ראשר המוכשר (אך הגולמי למדי) מ-FSU. מייק מקדונלד הצליח להפוך את ג'דאביון קלאווני לפאס ראשר פרודוקטיבי, אז גם כאן יש לו סיכוי לא רע בכלל.



בחירה מספר 17 - ג׳קסונוויל ג׳אגוארס: קופר דג'ין, דיפנסיב בק, איווה


(הבחירה במוק האוהדים: קוויניון מיטשל, קורנרבק, טולדו)


הג'אגס יכולים ללכת כאן על רסיבר, אבל הצורך בחיזוק הסקנדרי דחוף יותר - והם משיגים כאן שחקן שזוכה לאחרונה להשוואות לג'אג' לשעבר בשם ג'יילן ראמזי. עוד לא ברור אם דג'ין ישחק סייפטי או קורנר ב-NFL, אבל בשני המקרים - הצורך קיים היום בג'קסונוויל אחרי עזיבה של כמה פותחים בפגרה.


בחירה מספר 18 - סינסינטי בנגלס: ג'יי.סי ליית'ם, אופנסיב תאקל, אלאבמה


(הבחירה במוק האוהדים: טריון ארנולד, קורנרבק, אלאבמה)


הצורך בקורנר אכן קיים, אבל מחזור האופנסיב תאקלים הוא יותר Top heavy (כלומר - הרבה כישרון מרוכז בדרג הראשון של הפרוספקטים). ובנוסף, חברים אוהדי בנגלס מספרים לי שיש לקבוצה ניסיון מר בבחירת אופנסיב-ליינמנים, ולכן הם ינסו למזער כאן סיכונים וללכת על פרוספקט יותר "בטוח" (לעומת מישהו כמו אמאריוס מימס, למשל).



בחירה מספר 19 -לוס אנג׳לס ראמס: ביירון מרפי, דיפנסיב תאקל, טקסס


(הבחירה במוק האוהדים: ביירון מרפי, דיפנסיב תאקל, טקסס)


זה פשוט הגיוני מדי מכדי לא לקרות - הראמס לוקחים שחקן בפרופיל של אארון דונלד כדי להחליף אותו, שבועות ספורים לאחר הפרישה.



בחירה מספר 20 - פיטסבורג סטילרס: טרוי פאוטאנו, אופנסיב תאקל, וושינגטון


(הבחירה במוק האוהדים: אמאריוס מימס לוושינגטון אחרי טרייד עם הסטילרס)


הצורך בחיזוק לקו ההתקפה ברור, וגם התזמון של הבחירה - אני חוזה (כמו שהיה במוק האוהדים) שבשלב הזה של המוק תהיה בהלה לא קטנה לאופנסיב תאקלים המובילים, והלכתי כאן על פאווטאנו, שמקבל לא מעט הייפ בשבועות האחרונים לפני הדראפט.



בחירה מספר 21 - מיאמי דולפינס: ג'קסון פאוורס ג'ונסון, IOL, אורגון


הבחירה במוק האוהדים: ג'קסון פאוורס ג'ונסון, IOL, אורגון


הדולפינס מאבדים בפגרה הזאת שני שחקנים במרכז קו ההתקפה, שאמור לשמור על קיובי לא אתלטי במיוחד בדמותו של טואה - הסנטר קונור וויליאמס, והגארד רוברט האנט. הם חייבים למצוא לשחקנים האלה תחליפים איכותיים, והאתלטיות והמהירות של פאוורס-ג'ונסון (שיכול לשחק גם גארד) תעזור למהלכי הריצה האקזוטיים של מייק מקדניאל.



בחירה מספר 22 - אינדיאנפוליס קולטס (אחרי טרייד עם האיגלס): בריאן תומאס, רסיבר, LSU


(הבחירה במוק האוהדים: גרהאם ברטון לאיגלס)


אנתוני ריצ'ארדסון חוזר מפציעה ויהיה לו העונה יותר על הכתפיים. מייקל פיטמן חזר עם הארכת חוזה נאה, אבל הוא משחק בעיקר בסלוט. בתרחיש שאני מצייר כאן, הרסיבר הרביעי בטיבו (על הנייר) גולש קצת נמוך מהמצופה והקולטס בוחרים בו כדי לתת לריצ'ארדסון וסטייכן נשק יותר בחוץ (עם כל הכבוד לג'וש דאונס ואלק פירס) שימתח את המגרש, יפתח אפשרויות במשחק ה-RPO וינקה קצת מסה מהקופסה לג'ונתן טיילור.



בחירה מספר 23 - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (אחרי טרייד עם מינסוטה): לאד מקונקי, רסיבר, ג'ורג'יה


(הבחירה במוק האוהדים: בריאן תומאס, רסיבר, LSU)


הצ'ארג'רס נואשים לחיזוק בעמדת הרסיבר, והם ילכו כאן על הרסיבר שהכי יתחבר למה שהם רוצים לעשות. ג'ונסטון יהיה עדיין האיש ש(אמור) לתפוס את הכדורים לעומק, ומקונקי יהיה האיש שיאייש את מרכז המגרש ולהיות שמיכת ביטחון להרברט. אני חושב שתפקיד סטייל קינן אלן יכול להיות התאמה מצוינת בשבילו.



בחירה מספר 24 - דאלאס קאובויס: אמאריוס מימס, אופנסיב תאקל, ג'ורג'יה


(הבחירה במוק האוהדים: ג'ארד וורס, אדג', פלורידה סטייט)


הקאובויס איבדו את טיירון סמית בפגרה, והם יעדיפו לא להזיז את טיילר סמית, הגארד המצוין שלהם, מהעמדה - הקאובויס לא מפחדים ולא מתביישים לבחור פרוספקטים יותר Raw בדראפט, ומימס הוא בדיוק כזה - הם אפסייד בשמיים. ג'רי ינסה לייצר קצת הייפ אחרי פרי אייג'נסי צולע מאוד, ומימס יתאים למשימה.



בחירה מספר 25 - גרין ביי פאקרס: נייט וויגינס, קורנרבק, קלמסון


(הבחירה במוק האוהדים: קופר דג'ין, דיפנסיב בק, איווה)


הפאקרס ממלאים את אחד החורים הכי גדולים בסגל שלהם בסיבוב הראשון, עם קורנרבק שהוא די קונצנזוס טופ-3 בדראפט הזה, מבלי לשלם קפיטל נוסף על טרייד-אפ.



בחירה מספר 26 - טמפה ביי באקנירס: צ'ופ רובינסון, אדג', פן סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: איי.די מיטשל על ידי הסטילרס אחרי טרייד)


הבאקס נפרדו בפגרה משאק בארט, וצריכים מחליף. זהו בדיוק התפקיד שרובינסון ייועד למלא.



בחירה מספר 27 - דנבר ברונקוס (אחרי טרייד עם אריזונה): בו ניקס, קוורטרבק, אורגון


(הבחירה במוק האוהדים: ג'רזאן ניוטון לבראונס, אחרי טרייד עם אריזונה)


הרבה אנשים לא מאמינים שניקס הוא טאלנט של סיבוב 1, והגיל שלו הוא בהחלט סוגיה (יהיה בן 24 כבר ביום הדראפט!). אבל הוא לא חייב להיות טאלנט של סיבוב 1 כדי להיבחר בסוף סיבוב ראשון, ולו רק בגלל האפשרות להוסיף אופציית שנה חמישית לחוזה שלו במקרה כזה.



בחירה מספר 28 - באפלו בילס: איי.די מיטשל, רסיבר, טקסס


(הבחירה במוק האוהדים: לאד מקונקי, רסיבר, ג'ורג'יה)


הצורך ברסיבר הוא כנראה המובהק ביותר בסגל של הבילס (לצד סייפטי, אבל אני חושב שהכישרון והחשיבות בעיניהם היא פחותה כאן).



בחירה מספר 29 - דטרויט ליונס: ג'רזאן "ג'וני" ניוטון, דיפנסיב תאקל, אילינוי


(הבחירה במוק האוהדים: נייט וויגינס, קורנרבק, קלמסון)


שקלתי ללכת כאן על קורנר (עם קול-אייד), אבל אני חושב שכדי לתקן את הגנת המסירה עדיף לליונס להשקיע קודם בקו ההגנה - והחיבור של ניוטון לאלים מקניל (עם רידר ברוטציה, כתוספת בפרי אייג'נסי) יהיה שדרוג משמעותי לעמדה.



בחירה מספר 30 - בולטימור רייבנס: ג'ורדן מורגן, אופנסיב תאקל, אריזונה


(הבחירה במוק האוהדים: טיילר גאייטון, אופנסיב תאקל, אוקלהומה)


הרייבנס איבדו הרבה מהכוח שלהם בקו ההתקפה בשבועות האחרונים - מורגן מוזס עזב בטרייד לג'טס, וקווין זייטלר עזב לדטרויוט בפרי אייג'נסי. מורגן עונה בצורה טובה מאוד על הצורך הבוער הזה שלהם.



בחירה מספר 31 - סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס: גרהאם ברטון, OL, דיוק


(הבחירה במוק האוהדים: טי.ג'יי טמפה, קורנרבק, איווה סטייט)


לניינרס יש לא מעט חורים בקו ההתקפה, והם נותנים כאן פתרון פוטנציאלי לכמה מהם - עם שחקן קו ההתקפה הכי וורסטילי שקיים על הלוח (אולי) עם ציון קונצנזוס של סיבוב 1 - ברטון בילה את מרבית הזמן שלו בקולג' בחלק הפנימי של הקו, אבל יש שחוזים שהוא יעבור לשחק תאקל ב-NFL.


יש להם 10 בחירות בדראפט הזה, אז לא אתפלא לראות כאן גם טרייד-אפ לטובת שם כמו אמאריוס מימס או ג'יי.סי. ליית'ם.



בחירה מספר 32 - קנזס סיטי צ׳יפס: קול-אייד מקינסטרי, קורנרבק, אלאבמה


הבחירה במוק האוהדים: צ'ופס רובינסון, אדג', פן סטייט


הצ'יפס אוהבים ללכת על הגנה בסיבוב הראשון בעידן מהומס - וממשיכים בקו הזה גם הפעם, עם מי שאמור להחליף את לג'ריוס סניד בהרכב הפותח, מהצד השני של טרנט מקדאפי.



איזה ציון אתם נותנים לסיבוב הראשון שלי?

  • A

  • B

  • C

  • D



סיבוב 2


בחירה מספר 33 - קרולינה פנתרס: קסבייר וורת'י, רסיבר, טקסס


(הבחירה במוק האוהדים: קיון קולמן, רסיבר, פלורידה סטייט)


אני מסכים לגמרי על ההחלטה במוק אוהדים ללכת כאן על רסיבר, בטח בשנה כל כך קריטית מבחינת ברייס יאנג. אבל אני מאמין שהכישורים של וורת'י אמורים להשתלב טוב יותר עם אלה של דיונטה ג'ונסון, שהגיע בטרייד מהסטילרס, והמהירות שלו יכולה לפתוח לו הרבה מאוד מרחב פעולה באמצע המגרש.



בחירה מספר 34 - ניו אינגלנד פטריוטס: טרוי פרנקלין, רסיבר, אורגון


(הבחירה במוק האוהדים: טרוי פרנקלין, רסיבר, אורגון)


אני חושב שהפאטס צריכים להשקיע כמה שיותר, וכמה שיותר גבוה, בהתקפה - והם הולכים כאן על הצימוד קיובי-רסיבר, שיעזור מאוד בסגל שאין בו WR1 מובהק היום.



בחירה מספר 35 - דנבר ברונקוס (אחרי טרייד עם אריזונה): כריסטיאן בראסוול, אדג', אלאבמה


(הבחירה במוק האוהדים: דריוס רובינסון לאריזונה)


הברונקוס מצליחים לתפוס 2 שחקנים שהם חמים עליהם (כולל קיובי העתיד) תמורת הטרייד-דאון מהבחירה ה-12



בחירה מספר 36 - וושינגטון קומנדרס: דריוס רובינסון, אדג', מיזורי


(הבחירה במוק האוהדים: זאק פרייז'ר לסטילרס)


הסקנדרי של הקומנדרס היה עלוב במיוחד בעונה שעברה, ודן קווין צריך עוד קצת נשקים. הבחירה בעמנואל פורבס נראית, כרגע, כמו פספוס, וגם סיינט.ג'וסט זה לא שחקן לבנות עליו יותר מדי. קווין הביא כמה חברים מדאלאס לחיזוק הדי-ליין (ארמסטרונג ופאוולר) - הם לבדם לא יספיקו, אז הולכים כאן על רובינסון (למרות שקורנר גם אופציה חמה לשלב הזה בלוח).



בחירה מספר 37- לוס אנג'לס צ'ארג'רס: מייק סיינריסטיל, קורנרבק, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: מייק סיינריסטיל, קורנרבק, מישיגן)


מהלך הגיוני מכל בחינה אפשרית. הארבו מתאחד מחדש עם אחד השחקנים החשובים בהגנה שהביאה לו אליפות בעונה שעברה.



בחירה מספר 38 - לאס וגאס ריידרס: מייקל פניקס ג'וניור, קוורטרבק, וושינגטון


(הבחירה במוק האוהדים: מייקל פניקס ג'וניור לריידרס)


אחד הטריידים שחיבבתי במיוחד במוק אוהדים - ואני מאמץ אותו כאן. אני חושב שיש אחלה התאמה לריידרס, והוא סיבה מספיק טובה לטרייד אפ עם מחזרות פוטנציאליות כמו אטלנטה ודאלאס כאן. הטרייד גם מביא לטנסי בחירת סיבוב 3 שאין להם (38 תמורת 44 ו-77). אני לא מאמין שהריידרס חיים בשלווה עם השילוב בין אוקונל למינשו ל-qb1 וזה מהלך שאיתו עם מקווים להשיג את השדרוג המיוחל.



בחירה מספר 39 - קרולינה פנתרס: טיילר גאייטון, אופנסיב תאקל, אוקלהומה


(הבחירה במוק האוהדים: קסבייר לאג'ט לקולטס)


גאייטון, שהוא פרוספקט קצת יותר "גולמי" בעמדת התאקל, אבל עם אפסייד מאוד גבוה, גולש מעט מחוץ לסיבוב הראשון ונאסף כאן על ידי קרוליינה, כדי לשפר על השמירה על ברייס יאנג.



בחירה מספר 40 - ג'קסונוויל ג'אגוארס (דרך טרייד עם וושינגטון): ריקי פירסול, רסיבר, פלורידה


(הבחירה במוק האוהדים: כריס בראסוול לטמפה דרך וושינגטון)


הג'אגס עושים כאן מהלך בשביל הרסיבר שהם רוצים וצריכים מאוד, ומקבלים את הבחירה 40 בתמורה לבחירה ה-48 ועוד בחירת סיבוב 2 עתידית. הג'אגס לדעתי חייבים חיזוק מוקדם לעומק שלהם בעמדה, אחרי העזיבה של קלווין רידלי. לורנס צריכים כמה שיותר כלי נשק בעונה הקרובה, שאחריה הוא צפוי לקבל חוזה חדש. הם נשארים בפלורידה כדי להביא את המטרה הבאה שלו.



בחירה מספר 41 - גרין ביי פאקרס: טיילר נובין, דיפנסיב בק, מינסוטה


(הבחירה במוק האוהדים: ג'ורדן מורגן, אופנסיב תאקל, אריזונה)


יש כאן סוג-של היפוך ביחס למוק אוהדים - נתנו מענה לעמדת התאקל (שהיא בעיניי קריטית יותר) בסיבוב הראשון, ועכשיו - הלכו על חיזוק לעמדת הסייפטי, שהייתה נקודת תורפה קריטית בעונה שעברה, עם נובין - שיתפוס את המקום בהרכב לצד קסבייר מקיני מהשבוע הראשון.



בחירה מספר 42 - יוסטון טקסנס: קאמארי לאסיטר, קורנרבק, ג'ורג'יה


(הבחירה במוק האוהדים: בריידן פיסק, דיפנסיב תאקל, פלורידה סטייט)


לטקסנס יש בור גדול מאוד מהצד השני של דרק סטינגלי, ואני מאמין שראיינס יילך עם הבחירה הגבוהה הזאת על מישהו שיסיר ממנו את התלות בשמות מהז'אנר של ג'ף אוקודה.


אני חושב שגם ג'וני ניוטון אופציה טובה כאן, אם הוא במקרה ייפול (כמו שקרה כאן)



בחירה מספר 43 - אטלנטה פלקונס: סדריק ואן-פראן, אופנסיב תאקל, ג'ורג'יה


(הבחירה במוק האוהדים: בו ניקס, קוורטרבק, אורגון)


קו ההתקפה של הפלקונס הוא לא נקודת חולשה מובהקת, אבל יש בו כמה עמדות פחות טובות - ועם חיזוק מתוך המדינה בדמותו של ואן-פראן, הפלקונס יכולים לקוות שביז'אן ואלג'יר יוכלו לקחת עוד צעד קדימה בעונה הבאה. ומן הסתם, גם קירק קאזינס ירוויח משמירה יותר איכותית עליו.



בחירה מספר 44 - טנסי טיטאנס: ג'וניור קולסון, ליינבקר, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: קריס ג'נקינס, דיפנסיב תאקל, מישיגן)


עוד ליינבקר יורד מהלוח, פרוספקט מקומי מבחינת טנסי (למד בתיכון באיזור נאשוויל). בפער ב-DT בסגל של הטיטאנס טיפלתי בסיבוב השלישי.



בחירה מספר 45 - באפלו בילס (דרך טרייד עם הסיינטס): אדיסה אייזק, אדג', פן סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: קופר ביב לסיינטס)


הבילס עושים כאן מהלך בשביל לשפר עוד עמדה שזקוקה לחיזוק בעומק באופן נואש, ומוותרים לטובת המהלך על בחירת סיבוב 2 עתידית (אין להם בחירת סיבוב 3).


תרחיש חלופי שחשבתי עליו: הבילס עושים טרייד-בק מבחירה מספר 60, ועם שתי בחירות סיבוב 3 לוקחים את דוונטז ווקר (רסיבר, נורת' קרוליינה) וסייפטי/קורנר - קאם קיצ'נס או ג'אבון בולארד.



בחירה מספר 46 - אינדיאנפוליס קולטס: בריידן פיסק, דיפנסיב תאקל, פלורידה סטייט


(הבחירה המוק האוהדים: קרוליינה בחרה בקינגסלי סוואמאטאיה, אופנסיב תאקל, BYU)


אחרי שנתנו חיזוק נחוץ להתקפה - עוברים לתת בוסט להגנה, עם אחד מהדיפנסיב תאקלים המוערכים במחזור הזה, ואתלט חריג בעמדה.



בחירה מספר 47 - פיטסבורג סטילרס (דרך טרייד עם הג'איינטס): אינס רייקסטרו, קורנרבק, מיזורי


(הבחירה במוק האוהדים: אינס רייקסטרו, קורנרבק, מיזורי)


הסטילרס חמים על רייקסטרו בתהליך לקראת הדראפט, וחוששים מהקומנדרס (שגם צריכים חיזוק לעמדה) - אז הם קופצים מעליהם, בעזרת היריבה לבית, ומשיגים את הקורנר שישלים את הסגל לצד ג'ואי פורטר.




בחירה מספר 48 - וושינגטון קומנדרס (דרך טרייד עם ג'קסונוויל): טי. ג'יי. טמפה, קורנרבק, איווה סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: ג'קסונוויל בחרה ברומן ווילסון, רסיבר, מישיגן)


הקומנדרס אוספים עוד בחירת סיבוב 4 מהג'אגס, ועל הדרך - מחזקים את הסקנדרי שלהם שקיבל בראש די בעקביות לאורך העונה שעברה (הגנת המסירה שאיפשרה הכי הרבה יארדים באוויר ב-2023).



בחירה מספר 49 - סינסינטי בנגלס: ג'טאביון סנדרס, טייט אנד, טקסס


(הבחירה במוק האוהדים: רוק אורואורו, דיפנסיב תאקל, קלמסון)


הבנגלס מנסים להביא לבורו, סוף-סוף, נשק קטלני לעמדת הטייט-אנד, עם אחד התופסים הטובים ביותר שיש בעמדה בדראפט הזה.



בחירה מספר 50 - פילדלפיה איגלס: קופר ביב, IOL, קנזס סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: פייטון ווילסון, ליינבקר, נורת' קרוליינה סטייט)


האיגלס איבדו באוף-סיזן את ג'ייסון קלסי, וצפויים להסיט את קאם ג'ורגנס (שנבחר בסיבוב השני לפני שנתיים כדי להחליף את קלסי) לעמדת הסנטר. יש להם את טיילר סטין ברוטציה, אבל אני חושב שרוזמן ימשיך לבנות את הקווים עם בחירות דראפט גבוהות ולחלק את היתר בין הצרכים האחרים. ביב הוא סופר-וורסטילי (שיחק בקולג' כל עמדה על הקו מלבד סנטר) ויוכל לעשות לאיגלס בשאפל המחודש שהם לבטח מתכננים.



בחירה מספר 51 - ניו יורק ג'איינטס (דרך טרייד עם הסטילרס): מקס מלטון, קורנרבק, ראטגרס


הבחירה במוק האוהדים: הקומנדרס בחרו בג'ונה אליס, אדג', יוטה)


ג'איינטס משיגים את האיש שלהם לעמדת הקורנר, וגם אוספים בחירת יום שלישי נוספת מפיטסבורג.



בחירה מספר 52 - לוס אנג'לס ראמס: רומן ווילסון, רסיבר, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: אדיסה איסאק, אדג', פן סטייט)


שון מקווי לא יכול לאסוף מספיק רסיברים טובים, ואחרי העזיבה של ואן ג'פרסון - הוא מוצא כאן שדרוג (על הנייר), שיעזור לסטאפורד להמשיך לפזר את הכדור ביעילות.



בחירה מספר 53 - אינדיאנפוליס קולטס (אחרי טרייד עם האיגלס): קיירי ג'קסון, קורנרבק, אורגון


(הבחירה במוק האוהדים: האיגלס בחרו בקאמארי לאסיטר, קורנרבק, ג'ורג'יה)


על פני הדברים, יש כאן Reach, אבל הלוח לא עשה טובות לקולטס כאן - לא בקורנר, ולא באופנסיב תאקל, והם הולכים על אחת האופציות היותר טובות שעוד נשארו במיקס בעמדה שהם זקוקים בה לחיזוק.



בחירה מספר 54 - קליבלנד בראונס: קינגסלי סוואמטאיה, אופנסיב תאקל, BYU


(הבחירה במוק האוהדים: אריזונה בחרה ב-ג'וניור קולסון, ליינבקר, מישיגן)


טוב, אם הבראונס תקועים עם החוזה הבעייתי של ווטסון - אז לפחות שיהיה מי שימור עליו מלהיפצע שוב, לא ככה?



בחירה מספר 55 - מיאמי דולפינס: כריסטיאן היינס, IOL, יוקון


(הבחירה במוק האוהדים: מקס מלטון, קורנרבק, ראטגרס)


הדולפינס ממשיכים להשקיע גבוה בקו ההתקפה, והפעם מכוונים לתחליף לרוברט האנט בעמדת הגארד. את המחליף של כריסטיאן ווילקינס הם יצטרכו למצוא במקום אחר.


*שלחתי את סנדרס לבנגלס כאן לפני כמה בחירות, אבל חושב שגם הדולפינס יעד מעניין בשבילו.



בחירה מספר 56 - דאלאס קאובויס: זאק פרייז'ר, IOL, ווסט וירג'יניה


(הבחירה במוק האוהדים: טריי בנסון, ראנינג בק, פלורידה סטייט)


הקאובויס ממש אוהבים לבחור ליינבקרים מבטיחים עם היסטוריית פציעות, אז שקלתי כאן את פייטון ווילסון. הם גם ממש חייבים חיזוק להגנת הריצה, ולעמדה ספציפית, אבל ביקום שלי - הם מנסים ללמוד מלקחי העבר של שון לי וואן דר-אש, והולכים כאן שוב על קו התקפה.



בחירה מספר 57 - טמפה ביי באקנירס: אדג'רין קופר, ליינבקר, טקסס איי.אנד.אם


(הבחירה במוק האוהדים: סדריק ואן-פראן, IOL, ג'ורג'יה)


דווין ווייט עזב, לוונטה דיוויד לא נהיה צעיר יותר, וקופר יוכל להשתלב טוב בתפקיד הקודם של אחד משניהם בהגנה של טוד בוולס.



בחירה מספר 58 - גרין ביי פאקרס: מייקל הול ג'וניור, אוהיו סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: טיילר נובין, סייפטי, מינסוטה)


קו ההתקפה צריך חיזוק, אבל אגיע אליו בהמשך - הפאקרס אוהבים ללכת עם בחירות גבוהות על קו הגנה, והם עושים את זה כאן עם חוזק לאמצע שלו - בדמות פאס ראשר מצטיין נוסף (לפחות בקולג').



בחירה מספר 59 - יוסטון טקסנס: ג'אבון בולארד, סייפטי, ג'ורג'יה


(הבחירה במוק האוהדים: רנארדו גרין, קורנרבק, פלורידה סטייט)


הטקסנס הולכים על שיטת האיגלס משנתיים קודמות - רק שבמקום לצמד די-ליינמנים מהבולדוגס, הם עושים זאת בסקנדרי.



בחירה מספר 60 - ניו אורלינס (דרך טרייד עם באפלו): קיון קולמן, רסיבר, פלורידה סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: באפלו בחרו ב-קסבייר וורת'י, רסיבר, טקסס)


הסלייד של קולמן נעצר, אחרי הופעת קומביין שהרימה לא מעט גבות, והוא מגיע לקבוצה שצריכה עזרה די דחופה בעומק בעמדת הרסיבר.



בחירה מספר 61 - דטרויט ליונס: קסבייר לאג'ט, רסיבר, סאות' קרוליינה


(הבחירה במוק האוהדים: ריקי פירסול, רסיבר, פלורידה)


מסכים עם הבחירה והנימוק במוק האוהדים - גוף צריך עוד מטרה ברסיבר לצד אמון-רה (שמשחק בעיקר בסלוט), והוא יקבל אותה כאן - פשוט בדמות שחקן אחר.



בחירה מספר 62 - בולטימור רייבנס: מלקאי קורלי, רסיבר, ווסטרן קנטאקי


(הבחירה במוק האוהדים: קיירי ג'קסון, קורנרבק, אורגון)


הרייבנס חייבים עוד פליימקרים בעמדת הרסיבר. האם קורלי הוא האיש שיחמיא הכי טוב לזיי פלאוורס? לא יודע, אבל אני יודע שהרייבנס הביעו בו עניין בתהליך הגיוס עד כה.



בחירה מספר 63 - סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס: פטריק פול, אופנסיב תאקל, יוסטון


(הבחירה במוק האוהדים: קירן אמג'דיג'ה, אופנסיב תאקל, ייל)


הניינרס הולכים כאן על Double Dip בצלחת האופנסיב ליין - ויש בזה היגיון לאור החולשה בכל העמדות לאורך הקו מלבד LT, שגם הוא (כזכור) בשלהי הקריירה שלו.



בחירה מספר 64 - קנזס סיטי צ'יפס: קול בישופ, דיפנסיב בק, יוטה


(הבחירה במוק האוהדים: פטריק פול, אופנסיב תאקל, יוסטון)


הצ'יפס ממשיכים לצייד את ההגנה של ספאגנולו בעוד כלי נשק - עם עוד בחירה לחיזוק הסקנדרי.



איזה ציון אתם נותנים לסיבוב השני שלי?

  • A

  • B

  • C

  • D



סיבוב 3


בחירה מספר 65 - קרוליינה פנתרס: פייטון ווילסון, ליינבקר, נורת' קרוליינה


(הבחירה במוק האוהדים: ג'ונתן ברוקס, ראנינג בק, טקסס)


הליינבקר שלוק קיקלי האגדי הכי אוהב בדראפט, מגיע לאקסית של קיקלי. היסטוריית הפציעות מדרדרת אותו מעט בלוח, והוא יורד בתחילת סיבוב 3.



בחירה מספר 66 - אריזונה קרדינלס: בריילן טרייס, אדג', וושינגטון


(הבחירה במוק האוהדים: די.ג'יי ג'יימס, קורנרבק, אובורן)



בחירה מספר 67 - וושינגטון קומנדרס: קירן אמדג'יג'ה, אופנסיב תאקל, ייל


(הבחירה במוק האוהדים: אנדרו פיליפס, קורנרבק, קנטאקי)



בחירה מספר 68- דאלאס קאובויס (טרייד עם הפאטס): קריס ג'נקינס, דיפנסיב תאקל, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: האנטר נורזאד, אופנסיב ליינמן, פן סטייט)


הקאובויס מוותרים על קצת Draft Capital כדי לעלות 19 מקומות בסיבוב 3 ולתפוס את ג'נקינס שגלש ביחס לתחזיות שלו בסיבוב 2.

שקלתי לקחת כאן את טריי בנסון כמחליף לטוני פולארד, אבל בסוף הלכתי על שחקן שאולי יצליח לתקן את הגנת הריצה של הקאובויס. הקאובויס עשו ניסיון עם מאזי סמית בעונה שעברה, ובינתיים נראה שזה לא מספיק.



בחירה מספר 69 - לוס אנג'לס צ'ארג'רס: בלייק קורום, ראנינג בק, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: ברנדון דורלאס, אדג', אורגון)


בק-טו-בק בחירות ממישיגן - לצ'ארג'ס יש פער בראנינג בק אחרי העזיבה של אקלר (עם כל הכבוד לגאס אדווארדס) - והארבו משיג עוד אקס ממישיגן כאן. וכך יווצר לצ'ארג'רס שילוב קטלני של רצים סופר יעילים ברד-זון.



בחירה מספר 70 - ניו יורק ג'איינטס: ת'יאו ג'ונסון, טייט אנד, פן סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: מייקל הול ג'וניור, דיפנסיב תאקל, אוהיו סטייט)


יש שיגידו שיש כאן קצת "Reach" אבל מדובר באתלט יוצא דופן (אולי הכי טוב בדראפט), והמהלך מתחבר לסוגיית הבנייה סביב ג'ונס.



בחירה מספר 71 - אריזונה קרדינלס: רוק אורואורו, דיפנסיב תאקל, קלמסון


(הבחירה במוק האוהדים: טנסי בחרו בג'טאוויון סנדרס, טייט אנד, טקסס)



בחירה מספר 72 - ניו יורק ג'טס: ג'יילין פולק, רסיבר, וושינגטון


(הבחירה במוק האוהדים: מלקאי קורלי, רסיבר, ווסטרן קנטאקי)



בחירה מספר 73 - דטרויט ליונס: אנדרו פיליפס, קורנרבק, קנטאקי


(הבחירה במוק האוהדים: ג'אבון בולארד, דיפנסיב בק, ג'ורג'יה)


אחרי שטיפלו בפאס ראש, הליונס יכולים לנסות להוסיף עומק גם לסקנדרי - עם קורנר שנחשב על ידי אנליסטים מסוימים למאוד אנדרייטד.



בחירה מספר 74 - אטלנטה פלקונס: קיילן בולוק, סייפטי, USC


(הבחירה במוק האוהדים: בריילן טרייס, אדג', וושינגטון)



בחירה מספר 75 - שיקגו ברס: קאם הארט, קורנרבק, נוטר דיים


(הבחירה במוק האוהדים: טאוונדרה סווט, דיפנסיב תאקל, טקסס)



בחירה מספר 76 - דנבר ברונקוס: מוחמד קמארה, אדג', קולורדו סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: אדג'רין קופר, ליינבקר, טקסס איי.אנד.אם)



בחירה מספר 77 - טנסי טיטאנס: טוונדרה סווט, דיפנסיב תאקל, טקסס


(הבחירה במוק האוהדים: אריזונה בחרו בבלייק פישר, אופנסיב תאקל, נוטר דיים)


התסבוכות של סווט בשבועות שקדמו לדראפט גורמים לו ליפול לאמצע הסיבוב השלישי, אבל הגלישה נעצרת בטנסי - שמצמדת אותו לג'סטין סימונס במרכז קו ההגנה.



בחירה מספר 78 - וושינגטון קומנדרס: מרשון נילנד, דיפנסיב אנד, ווסטרן מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: קייד סטובר, טייט אנד, אוהיו סטייט)



בחירה מספר 79 - אטלנטה פלקונס: כריס אברהמס-דריין, קורנרבק, מיזורי


(הבחירה במוק האוהדים: טיאקי סמית, דיפנסיב בק, ג'ורג'יה)



בחירה מספר 80 - סינסינטי בנגלס: מייסון סמית, דיפנסיב תאקל, LSU


(הבחירה במוק האוהדים: ג'יילין פולק, רסיבר, וושינגטון)


הבנגלס צריכים חיזוק לחלק הפנימי של קו ההתקפה, אחרי העזיבה של רידר. הם הביאו את שלדון רנקינס בפרי אייג'נסי, אבל לא בטוח שיסתפקו בזה (ובלי קשר - העומק צריך כאן שיפור).



בחירה מספר 81 - סיאטל סיהוקס: קאם קינצ'נס, סייפטי, מיאמי


(הבחירה במוק האוהדים: כריסטיאן היינס, אופנסיב ליינמן, יוקון)


הסיהוקס מארגנים מחדש את השורות אחרי השחרורים של ג'מאל אדאמס וקוונדרה דיגס.



בחירה מספר 82 - אינדיאנפוליס קולטס: ג'יידן היקס, דיפנסיב בק, יוטה


(הבחירה במוק האוהדים: מוחמד קמארה, אדג', קולורדו סטייט)



בחירה מספר 83 - לוס אנג'לס ראמס: ג'ונה אליס, אדג', יוטה


(הבחירה במוק האוהדים: ג'רמיין ברטון, רסיבר, אלאבמה)



בחירה מספר 84 - פיטסבורג סטילרס: ג'יילן מקמילן, רסיבר, וושינגטון

(הבחירה במוק האוהדים: באקס בחרו את זאק זינטר, אופנסיב ליינמן, מישיגן)



בחירה מספר 85 - אריזונה קרדינלס: טריי בנסון, ראנינג בק, פלורידה סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: ברנדן רייס, רסיבר, USC)



בחירה מספר 86 - יוסטון טקסנס: רוג'ר רוזנגארטן, אופנסיב תאקל, וושינגטון


(הבחירה במוק האוהדים: סדריק גריי, ליינבקר, נורת' קרוליינה)


אולי זה נראה על פניו כמו reach, אבל הטקסנס צריכים להשקיע גם בהתקפה - ולמרות שהם די חזקים בעמדת התאקל, בעונה שעברה הם סבלו מאוד מפציעות של הפותחים שלהם, ועומק משופר עשוי להיות הפתרון.



בחירה מספר 87 - ניו אינגלנד פטריוטס (דרך דאלאס): בלייק פישר, אופנסיב תאקל, נוטר דיים


(הבחירה במוק האוהדים: בלייק קורום, ראנינג בק, מישיגן)


טרנט בראון עזב (וגם ככה לא ממש הצליח להיות כשיר עוד לפני כן) - ממשיכים את הבנייה סביב מיי, עם חיזוק לקו ההתקפה.



בחירה מספר 88 - גרין ביי פאקרס: בריילון אלן, ראנינג בק, וויסקונסין


(הבחירה במוק האוהדים: ג'רמייה טרוטר ג'וניור, ליינבקר, קלמסון)


ראנינג בק מוויסקונסין נבחר על ידי הפאקרס - יש יותר קלאסי מזה?



בחירה מספר 89 - טמפה ביי באקנירס: ג'ונתן ברוקס, ראנינג בק, טקסס


(הבחירה במוק האוהדים: קריס אברהמס-דריין, קורנרבק, מיזורי)


הבאקס מוצאים חבר לראשאד ווייט בבקפילד (הוא די בודד שם, כרגע) עם רץ שיכול להשלים היטב את מה שווייט עושה טוב. הבאקס התקשו לבסס משחק ריצה אפקטיבי לאורך מרבית העונה שעברה, וברוקס יוכל לעזור להם לשנות את זה.



בחירה מספר 90 - אריזונה קרדינלס: כריסטיאן בויד, דיפנסיב תאקל, נורת'רן איווה


(הבחירה במוק האוהדים: מייסון מקורמיק, אופנסיב ליינמן, סאות' דקוטה סטייט)



בחירה מספר 91 - גרין ביי פאקרס: זאק זינטר, גארד, מישיגן


(הבחירה במוק האוהדים: בריילון אלן, ראנינג בק, וויסקונסין)



בחירה מספר 92 - טמפה ביי באקנירס: דומיניק פיוני, IOL, קנזס


(הבחירה במוק האוהדים: כריסטיאן מהגוני, IOL, בוסטון קולג')



בחירה מספר 93 - בולטימור רייבנס: אוסטין בוקר, אדג', קנזס


(הבחירה במוק האוהדים: דוונטז ווקר, רסיבר, נורת' קרוליינה)


לרייבנס נשארים כאן פער בעמדות הגארד והקורנר - שהם יצטרכו לפתור ביום השלישי של הדראפט.



בחירה מספר 94 - סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס: ברנדון דורלאס, אדג', אורגון


(הבחירה במוק האוהדים: ג'אבון בייקר, רסיבר, UCF)



בחירה מספר 95 - קנזס סיטי צ'יפס: כריסטיאן מהגוני, גארד, בוסטון קולג'


(הבחירה במוק האוהדים: קאם הארט, קורנרבק, נוטר דיים)



בחירה מספר 96 - ג'קסונוויל ג'אגוארס: דוונטז ווקר, רסיבר, נורת' קרוליינה


(הבחירה במוק האוהדים: ג'וני ווילסון, רסיבר, FSU)



בחירה מספר 97 - סינסינטי בנגלס: רנרדו גרין, קורנרבק, פלורידה סטייט


(הבחירה במוק האוהדים: רוג'ר רוסנגארטן, אופנסיב תאקל, וושינגטון)



בחירה מספר 98 - פיטסבורג סטילרס: ג'רמיה טרוטר ג'וניור, ליינבקר, קלמסון


(הבחירה במוק האוהדים: קאם קיצ'נס, דיפנסיב באק, מיאמי)


שקלתי לקחת כאן רסיבר, אבל טרוטר היה האופציה הכי טובה על הלוח, שאני יודע שהסטילרס גם התעניינו בה בתהליך לקראת הדראפט.



בחירה מספר 99 - לוס אנג'לס ראמס: ג'יילן רייט, ראנינג בק, טנסי


(הבחירה במוק האוהדים: קול בישופ, דיפנסיב בק, יוטה)



בחירה מספר 100 - וושינגטון קומנדרס: באקי אירווינג, ראנינג בק, אורגון


(הבחירה במוק האוהדים: דומיניק פיוני, אופנסיב ליינמן, קנזס)




מי להערכתכם יפגע ביותר בחירות?

  • מוק האוהדים

  • המוק שלי




 


עד כאן סדרת ההכנה לדראפט שלי, מקווה שלמדתם ונהנתם. אני מזכיר - אם תרצו להשתתף באירוע הווירטואלי שלי לסיקור הדראפט עצמו (ייערך ביוטיוב, ככל הנראה) ב-25.4 בלילה (סביבות 2:00 בין חמישי לשישי) - שלחו לי בבקשה מייל לכתובת:



בבקשה לשלוח מייל רק אם יודעים בוודאות שאתם רוצים ומתכוונים להשתתף.

130 views0 comments

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page